SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tele Tydzień” ze sprzedażą poniżej 800 tys. egz.. „Program TV” o 16 proc. w dół

W lutym 2016 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w lutym br. uplasowała się na poziomie 793 720 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 4,99 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 8,25 proc. i ustabilizowała się na poziomie 325 918 egz.

Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w lutym 2016 roku wyniósł 170 766 egz., po spadku o 8,92 proc.

Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 15,78 proc. i wyniosła 84 092 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Wirtualnemedia.pl

luty

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 028 892

794 720

793 720

1 119 884

836 376

835 376

To & Owo

480 972

325 918

325 918

537 482

355 212

355 212

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

253 348

170 766

170 766

283 704

187 499

187 499

Program TV

166 484

104 829

84 092

198 994

122 530

99 852

W lutym br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca prawie wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Program TV” - było to 1,79 proc.

Minimalnym wzrostem, wynoszącym 0,09 proc., pochwalić się mógł „Tele Tydzień”.

Wirtualnemedia.pl

2016

ZKDP

luty

styczeń

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 028 892

794 720

793 720

1 049 872

793 783

793 033

To & Owo

480 972

325 918

325 918

493 728

330 858

330 858

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

253 348

170 766

170 766

261 923

172 546

172 546

Program TV

166 484

104 829

84 092

167 501

106 447

85 621

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” ze sprzedażą poniżej 800 tys. egz.. „Program TV” o 16 proc. w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl