„Tele Tydzień” ze sprzedażą poniżej 800 tys. egz.. „Program TV” o 16 proc. w dół
W lutym 2016 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w lutym br. uplasowała się na poziomie 793 720 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 4,99 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 8,25 proc. i ustabilizowała się na poziomie 325 918 egz.
Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w lutym 2016 roku wyniósł 170 766 egz., po spadku o 8,92 proc.
Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 15,78 proc. i wyniosła 84 092 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl |
luty |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 028 892 |
794 720 |
793 720 |
1 119 884 |
836 376 |
835 376 |
To & Owo |
480 972 |
325 918 |
325 918 |
537 482 |
355 212 |
355 212 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
253 348 |
170 766 |
170 766 |
283 704 |
187 499 |
187 499 |
Program TV |
166 484 |
104 829 |
84 092 |
198 994 |
122 530 |
99 852 |
W lutym br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca prawie wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Program TV” - było to 1,79 proc.
Minimalnym wzrostem, wynoszącym 0,09 proc., pochwalić się mógł „Tele Tydzień”.
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
|||||
ZKDP |
luty |
styczeń |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 028 892 |
794 720 |
793 720 |
1 049 872 |
793 783 |
793 033 |
To & Owo |
480 972 |
325 918 |
325 918 |
493 728 |
330 858 |
330 858 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
253 348 |
170 766 |
170 766 |
261 923 |
172 546 |
172 546 |
Program TV |
166 484 |
104 829 |
84 092 |
167 501 |
106 447 |
85 621 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” ze sprzedażą poniżej 800 tys. egz.. „Program TV” o 16 proc. w dół