'Teleexpress' najbardziej dochodowym programem informacyjnym
Wpływy z reklam nadawanych przy większości programów informacyjnych spadły w zeszłym roku, ale w tym poszły już do góry. Liderem pod względem przychodów reklamowych jest cały czas nadawany w TVP 1 "Teleexpress".
Przychody z reklam emitowanych przed i po "Teleexpressie" wyniosły w okresie od 1 stycznia do 19 listopada br. 94,9 mln zł. - pokazują dane instytutu AGB Nielsen Media Research przygotowane dla Wirtualnemedia.pl. To więcej niż rok temu, gdy wpływy to było zaledwie 70,6 mln zł, ale mniej niż dwa lata temu (98,1 mln).
Na drugim miejscu w 2009 roku znalazły się "Wiadomości", których wpływy reklamowe w tym roku to 68,8 mln zł. Tak jak w przypadku "Teleexpressu" to więcej niż 2008, ale mniej niż w 2007 roku.
Dziennikowi Jedynki po piętach depczą "Fakty" TVN, których przychody reklamowe z roku na roku idą do góry. W analizowanym okresie 2007 roku wynosiły 55,4 mln zł, a w tym roku było to już 66,3 mln zł.
Czwarte miejsce w zestawieniu zajęły "Wydarzenia" z wpływami na poziomie 24,6 mln zł.
Prezentowane dane to dane cennikowe, które nie uwzględniają rabatów. Odnoszą się one do okresów od 1 stycznia do 19 listopada 2007 roku, od 1 stycznia do 19 listopada 2008 roku i od 1 stycznia do 19 listopada 2009 roku.
Dołącz do dyskusji: 'Teleexpress' najbardziej dochodowym programem informacyjnym