SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TelePolska rozpycha się na rynku

Więcej TelePolska w warszawskiej strefie numeracyjnej

TelePolska telefonizuje warszawską strefę numeracyjną, obejmującą region warszawski, ciechanowski, płocki, siedlecki, ostrołęcki i radomski. Młody, alternatywny operator telekomunikacyjny (firma istnieje od 2001 roku) chce przejąć część rynku małych i średnich przedsiębiorstw. W perspektywie kilku miesięcy warszawska spółka usługa prefiksu obejmie całą Polskę.

Dla wsparcia strategii rynkowej, w tym roku TelePolska rozbuduje sieć dostępu o  12 punktów styku, ale zainwestuje też w dostęp radiowy. Dostawcą innowacyjnej technologii dostępu radiowego jest brytyjski potentat w dziedzinie dostępu radiowego.

Bój o rynek TelePolska wesprze kampanią reklamową o zasięgu lokalnym, głoszącą zalety świadczonych przez TelePolska usług telefonii stacjonarnej i dostępu do Internetu. Kampania w dwóch turach – jesienią 2004 r. i wiosną 2005 roku - potrwa 6 miesięcy.

 Piotr Wiśniewski, prezes TelePolska jest pewien sukcesu – nasze usługi są rzeczywiście alternatywne – jakością łączy komutowanych i elastycznością przewyższamy konkurencję, a nasze ceny plasują się poniżej tych oferowanych przez TP S.A. czy Netię.

Klienci TelePolska, oszczędzają do 80% na połączeniach telekomunikacyjnych.

 
Spółka TelePolska, powstała jako część holdingu TelePolska Holding, do którego należy  100% kapitału TelePolska. Specjalizuje się w świadczeniu usług telefonii stacjonarnej i dostępu do Internetu. TelePolska została zarejestrowana w Poznaniu w 2001 roku. W tym czasie oferowaliśmy tylko  telefonię stacjonarną. Obecnie sprzedajemy wyłącznie najwyższej jakości łącza komutowane – wspomina Piotr Wiśniewski, prezes zarządu spółki.

Spółka zatrudnia obecnie 30 osób, a zarząd szacuje, że do 2006 roku zespół powiększy się o kolejne 220 osób. Stratedzy TelePolska prognozują, że w 2005 roku warszawska spółka obejmie 2,5% polskiego rynku.

W najbliższym czasie przejmiemy kilku małych i średnich operatorów działających na rynku klientów biznesowych na terenie całego kraju. Zarząd negocjuje z kilkoma firmami z sektora. To wzmocni pozycję TelePolska i przyspieszy powiększanie udziału firmy w rynku.

Bierzemy też pod uwagę – w perspektywie 3-4 lat - dokapitalizowanie spółki poprzez emisję akcji na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych - deklaruje Piotr Wiśniewski – prezes TelePolska.

Jeżeli chodzi o infrastrukturę, TelePolska dorównuje najlepszym graczom na rynku. Wśród naszych dostawców są takie m.in. TP S.A., Tel-Energo, i inni duzi operatorzy na polskim i międzynarodowym rynku telekomunikacyjnym.

2003 rok zakończyliśmy zgodnie z planem dodatnim wynikiem finansowym, dzięki czemu w bieżącym roku zainwestujemy w rozwój kilkanaście milionów złotych. Przewidujemy w holdingu TelePolska, że do końca tego i na początku 2005 roku będziemy mieli wszystkie 12 punktów styku z TP S.A. oraz dostęp radiowy.

Dołącz do dyskusji: TelePolska rozpycha się na rynku

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ksawi
Jak dla mnie TelePolska jest przykładem świetnie rokującej firmy telekom. Zdziwię, jeśli nie staną się liderem.
odpowiedź
User
Nikos
Też tak myślę. Po tym jak UPC połknęło Astera, przyda się jakaś rozsądna konkurencja.
odpowiedź
User
Lenka
I patrzcie jak pięknie:
http://www.telix.pl/artykul/sot-nawiazuje-wspolprace-z-fundacja-dzieci-niczyje-3,38452.html
:)
odpowiedź