Telewidzowie chcą interaktywnych reklam
Od tradycyjnych Amerykanie wolą reklamy interaktywne.
60 procent z 2283 respondentów badanych przez firmęBackchannelmedia wyraziło chęć klikania za pomocą telewizyjnegopilota w ikonę znajdującą się w telewizyjnej reklamie, którapozwoliłaby im na wysyłanie kuponu na swoje konto e-mailowe lubportal internetowy - informuje serwis Mediaweek.
Z kolei 36 procent badanych woli telewizyjne reklamy, w którychmogą wziąć aktywny udział, od tradycyjnych półminutowych spotównadawanych w amerykańskiej telewizji.
Z badania Backchannelmedia wynika również, że 85 procentużytkowników serwisów VoD (video-on-demand), korzysta z nichprzynajmniej raz dziennie, 72 procent posiadaczy urządzeń DVR(digital video recorder) nie ogląda reklam w nagranych programach,63 procent badanych podczas oglądania telewizji k0orzysta zinternetu, 60 procent rzadko lub w ogóle nie odwiedza stroninternetowych, których reklamy widzą w telewizji, a 59 procent comiesiąc dokonuje od jednego do trzech internetowych zakupów.
źródło: Mediaweek
Dołącz do dyskusji: Telewidzowie chcą interaktywnych reklam