SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Telewizja Puls w ofercie TVN Media przez kolejny rok

Telewizja Puls przedłużyła na 2014 rok umowę dotyczącą sprzedaży czasu reklamowego przez TVN Media. Należące do spółki naziemne stacje TV Puls i Puls pozostaną w ofercie Premium TV.

Dariusz Dąbski, prezes TV Puls Dariusz Dąbski, prezes TV Puls

- TV Puls w 2011 roku jako pierwsza dołączyła do oferty Premium TV i tą owocną dla obu organizacji współpracę chcemy kontynuować - mówi Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls.

TVN Media sprzedaje czas reklamowy TV Puls od 2011 roku, a stacji Puls 2 od początku jej istnienia, czyli od lipca 2012 roku. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że kanały TV Puls i Puls2 w okresie styczeń - listopad 2013 roku osiągnęły 4,33 proc. udziału w rynku w grupie komercyjnej.

Spółka TVN Media poza kanałami Grupy TVN sprzedaje reklamy też w stacjach takich nadawców jak 4fun Media, Canal+ Cyfrowy, Viacom International Media Networks i The Walt Disney Company. Od przyszłego roku do oferty Premium TV dołączą też stacje SPT Networks CE (więcej na ten temat), FOX International Channels Poland (dowiedz się więcej) oraz Discovery Networks (poznaj szczegóły).

 

Dołącz do dyskusji: Telewizja Puls w ofercie TVN Media przez kolejny rok

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
note2.0elo
Rozważna i racjonalna decyzja. Idę o zakład (a mogę obstawiać w ciemno), że za przykładem Telewizji Puls pójdą też inni nadawcy.
0 0
odpowiedź