TEQUILA rozwija Dział Obsługi Klienta
Izabella Berger i Alena Gimzicka zostały nowymi Account Manager w Dziale Obsługi Klienta TEQUILABTL GROUP. Izabella Berger zajmie się obsługą Masterfood i Sanford natomiast Alena Gimzicka poprowadzi działania dla Primy, Nobilesa i Beiersdorf - Lechia.
- Iza posiada duże doświadczenie w pracy agencji, natomiast Alena doświadczenie w prowadzeniu projektów dla Klientów, co pozwoli na wykorzystanie ich umiejętności w dalszym rozwój Działu Obsługi Klienta. Nasza decyzja o poszerzeniu zespołu jest częścią realizowanej strategii opartej o wyniki przeprowadzonych przez GFK Polonia badań rynku agencji BTL - powiedział Tomasz Grzybowski Client Service Director, Managing Director Warsaw.
Izabella Berger jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, specjalizacji Zarządzanie i Marketing. Karierę zawodową rozpoczynała w Citibank Polska w Dziale Obsługi Klienta. Od lipca 1996 do grudnia 2000 pracowała w Ernst & Young Executive Search and Selection i odpowiadała m.in. za koordynację działań marketingowych z zakresu ATL i BTL, planowanie i prowadzenie działań z zakresu marketingu bezpośredniego. Następnie w McCann Relationship Marketing na stanowisku Account Manager, gdzie zajmowała się opracowywaniem strategii komunikacji i budżetów dla różnych marek, planowaniem i wdrażaniem kampanii marketingowych. Prowadziła projekty dla Telekomunikacji Polskiej S.A., Polkomtela, General Motors. Przez ostatnie pół roku pełniła funkcję Account Manager w Ogilvy One zajmując się obsługą firm: Coca Cola Poland Services, Commercial Union, Gaspol.
Z kolei Alena Gimzicka jest absolwentką Wydziału Zarządzanaia Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, kierunku Handel i Marketing. Karierę zawodową zaczęła jako specjalista ds. marketingu w Domu Maklerskim BMT S.A.. Od 1999 pracowała w firmie JDJ Edukacja językowa w kraju i za granicą początkowo na stanowisku specjalista ds. marketingu, później jako Dyrektor Marketingu. Zajmowała się przygotowaniem i realizacją strategii marketingowych, tworzeniem i nadzorem nad budżetami, analizami skuteczności oraz współpracą z agencjami reklamowymi, domami mediowymi i drukarniami (działania ATL i BTL). Organizowała i prowadziła również szkolenia oraz prezentacje dla pionu sprzedaży.
Dołącz do dyskusji: TEQUILA rozwija Dział Obsługi Klienta