Testardo Red Cell dla Kinder Maxi King
Agencja Testardo Red Cell przygotowała printową część kampanii wprowadzającej na polski rynek Kinder Maxi King - nowy chłodzony snack firmy Ferrero.
Kampania dzięki specyficznemu poczuciu humoru podkreśla charakterystyczną cechę i młodzieżowy charakter produktu. Kostki lodu na głowach bohaterów layoutów symbolizują ich „pozytywne schłodzenie” osiągnięte dzięki chłodzonemu Kinder Maxi Kingowi: niezależne od emocjonujących okoliczności, w jakich akurat się znajdują, zawsze dzięki Kinder Maxi Kingowi osiągają stan „maxi chilloutu”.
Kampania będzie prowadzona od początku października na nośnikach reklamy zewnętrznej i w wybranych tytułach prasowych. Poza przygotową przez Testardo Red Cell częścią printową, produkt promuje spot TV wyprodukowany przez włoską agencję Ferrero Pubbliregia i zaadoptowany przez Communication Unlimited. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Carat Polska.
Dołącz do dyskusji: Testardo Red Cell dla Kinder Maxi King