„The New York Times” ma 7 milionów prenumeratorów. Wpływy z subskrypcji cyfrowej wyższe niż z druku
W trzecim kwartale 220 r. „The New York Times” zanotował stabilne przychody i rosnący zysk netto. Liczba prenumeratorów dziennika przekroczyła 7 mln, zaś po raz pierwszy większe wpływy pochodziły z subskrypcji cyfrowych niż z wydań drukowanych.
W trzecim kwartale 2020 r. „The New York Times” zanotował korzystne wyniki finansowe. W raportowanym okresie przychody pozostały na stałym poziomie osiągając kwotę 426,9 mln dol. Z kolei zysk netto dziennika podwoił się do wysokości 33,6 mln dol.
7 mln prenumeratorów
„New York Times” poinformował, że w trzecim kwartale br. przyciągnął do siebie 393 tys. nowych subskrybentów płatnej wersji cyfrowej.
Na koniec września br. dziennik miał w sumie ponad 6 mln prenumeratorów, w listopadzie jednak ich liczba przekroczyła próg 7 mln.
Czytaj także: „The New York Times” odchodzi z platformy Apple News. Poszło o pieniądze dla wydawcy
Wśród odbiorców internetowej wersji „NYT” największa liczba płaci za dostęp do głównej wersji informacyjnej, zaś część wykupuje dodatkowe produkty w postaci krzyżówek oraz przepisów kulinarnych.
Dziennik posiada także wciąż 831 tys. prenumeratorów drukowanej wersji.
W trzecim kwartale br. po raz pierwszy w historii „NYT” wpływy pochodzące z subskrypcji cyfrowych (155,3 mln dol. po wzroście o 34 proc.) przekroczyły przychody z prenumerat papierowego wydania gazety (145,7 mln po spadku o 3,8 proc.). „NYT” planuje, że do 2025 r. osiągnie poziom 10 mln prenumeratorów.
Czytaj także: „The New York Times” opuszcza Hongkong. Powodem restrykcyjne przepisy Pekinu
Dołącz do dyskusji: „The New York Times” ma 7 milionów prenumeratorów. Wpływy z subskrypcji cyfrowej wyższe niż z druku