Tomasz Kot wcielił się w rolę DJ'a w reklamie Netii (wideo)
Ruszyła właśnie kolejna odsłona „Hipnotyzującej Promocji II” Netii. Wspiera ją kampania z udziałem Tomasza Kot, który występuje jako didżej, grający podkład muzyczny przygotowany przez duet DJ Adamus i Mafia Mike (Wet Fingers).
W nowej odsłonie „Hipnotyzującej promocji II” klienci nadal mogą uzyskać promocyjny abonament w wysokości 1 zł za usługę miesięcznie, obowiązujący nawet przez 6 miesięcy przy zakupie pakietu Internet + telefon lub do 3 miesięcy w przypadku zakupu samej usługi internetowej. Długość okresu promocyjnego oraz dostępne przepływności łączy uzależnione są od technologii, w której świadczona jest usługa dostępu do Internetu.
Tej odsłonie „Hipnotyzującej promocji II” towarzyszy zupełnie nowy spot reklamowy. Dotychczas odgrywający rolę hipnotyzera Tomasz Kot wciela się w postać didżeja, który swoją muzyką „hipnotyzuje” tłum tańczących.
Nowa odsłona kampanii będzie obecna w telewizji (spot 30 sek.), radiu (spot 15 i 30 sek.) i internecie.
Obecna akcja reklamowa jest prowadzona od 3 listopada w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVP 3, TVN, TVN 7, Polsat, TV 4, TVN 24, TVN Style, TVN Turbo, TVN Meteo, Polsat Sport, Polsat 2, Polsat News/Cafe, Discovery Channel, Sience, World, Animal Planet), radiu (Radio Zet, RMF FM, PR III, Radio Złote Przeboje, Radio Eska), prasie (tytuły ogólnopolskie) oraz internecie (główne portale i serwisy społecznościowe).
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brasil, a za planownie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Kot wcielił się w rolę DJ'a w reklamie Netii (wideo)