Top Secret odświeża serwis www i promuje kolekcję wiosenno-letnią
Rozpoczęła się kampania reklamowa wiosenno-letniej kolekcji ubrań Top Secret (grupa kapitałowa Redan). Jednocześnie uruchomiono odświeżony serwis internetowy tej marki.
Kampania reklamowa wiosenno-letniej kolecji Top Secret promuje - zgodnie z nowym pozycjonowaniem marki jako soft office - męską i damską odzież biurową. - Chcemy oderwać się od sztywnego postrzegania biura, a drodze zawodowej naszych klientów nadać nowy wymiar - opisuje Robert Kozielski, wiceprezes grupy kapitałowej Redan.
Jednocześnie odświeżono wizualizację strony internetowej Top Secret, do której dodano dział after hours mający wokół sposobów spędzania wolnego czasu budować społeczność związaną z marką. W połączeniu z witryną działa też sklep online. Zmiany w obu serwisach wprowadziły agencje Media Ambasador i Media 4U.
Kampania reklamowa Top Secret jest prowadzona w prasie skierowanej zarówno do kobiet (Elle, Avanti, Glamour), jak i mężczyzn (Logo). W akcji wykorzystywane są zdjęcia z sesji wyprodukowanej przez agencję Shootme, natomiast kreacją layoutów i zakupem mediów zajęła się firma Redan.
Dołącz do dyskusji: Top Secret odświeża serwis www i promuje kolekcję wiosenno-letnią