SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Top Secret z Masterfoods

1 lutego rusza kolejna cross promocja w sklepach Top Secret.

Tym razem każda kobieta dokonująca zakupów dostanie w prezencie baton Mars Delight. Marka odzieżowa podpisała umowę z producentem batonów Masterfoods oraz domem mediowym MediaCom, na mocy której promocja trwać będzie na terenie całej Polski przez okres jednego miesiąca, a we wszystkich 83 sklepach Top Secret  ma zostać rozdanych 250.000 batonów.

Jest to trzecia cross promocja marki odzieżowej Top Secret na przestrzeni ostatnich 6 miesięcy. W grudniu ubiegłego roku Top Secret  współpracowała z siecią Orange w zakresie rozsyłania sms-ów do klientów programu Profit oraz z Procter & Gamble, w ramach której promowana była linia do stylizacji włosów Shock Waves. Klienci Welli kupując kosmetyk z tej linii otrzymywali rabat 25% na zakupy w Top Secret.

Top Secret cross promocjami zapoczątkował nową formę reklamy marki, której inicjatorem jest brand manager Top Secret  – Wojtek Janiak we współpracy z szefową marketingu Kamilą Kicińską.

Dołącz do dyskusji: Top Secret z Masterfoods

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl