SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ZPR Media skupi w internecie swoje treści wideo pod marką ToWideo

Grupa ZPR Media przygotowuje nowy serwis ToWideo.pl, w którym będą prezentowane treści wideo ze wszystkich mediów należących do firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Domena towideo.pl została zarejestrowana na początku br. przez ZPR Media i należącą do tej firmy spółkę telekomunikacyjną Supermedia. Ruszył też już twitterowy profil tego serwisu, gdzie opublikowano krótkie materiały wideo

Mikołaj Nowak, dyrektor marketing i promocji Fokus TV i Nowa TV, zapowiedział, że pod marką ToWideo będą publikowane różne treści wideo od wszystkich redakcji Grupy ZPR Media. Będą one umieszczane zarówno na stronie ToWideo.pl, jak też na profilach w social media. Każdy materiał będzie opatrzony tagami wskazującymi na jego tematykę i markę redakcji, która go przygotowała (np. #tofokustv, #tomurator, #tosport, #toszok, #topolska).

Materiały będą mieć spójną oprawę i szablon. Przy ich przygotowywaniu pracuje nowy dział w Grupie ZPR Media, powstały z przekształcenia redakcji Nowa TV. Szefem tego działu został Tomasz Sygunt, szef programów informacyjnych i publicystycznych w stacji.

- Stworzenie marki To Wideo podyktowane jest obserwacją najnowszych trendów w zakresie konsumpcji treści w Internecie. Spójna komunikacja wizualna dla wszystkich produkcji wideo, powstających w ramach Grupy ZPR Media, ułatwi identyfikację i dotarcie do właściwego odbiorcy. Na rynku zamierzamy wyróżniać się wysoką jakością kontentu. Korzystając z wiedzy i technologii, którą dysponujemy, będziemy oferować w Internecie materiały wyprodukowane w jakości telewizyjnej - opisuje Ewa Latkowska, dyrektor operacyjny w pionie telewizyjnym Grupy ZPR Media i pomysłodawczyni projektu To Wideo.

Do Grupy ZPR Media należą m.in. „Super Express”, szereg magazynów prasowych i serwisów prasowych, stacje radiowe (m.in. Radio Eska, Eska Rock, Vox FM, Radio Wawa, Radio Plus) oraz kanały telewizyjne (Polo TV, Eska TV, Fokus TV, Nowa TV).

Według badania Gemius/PBI we wrześniu br. serwisy internetowe Grupy ZRP Media zanotowały łącznie 12,59 mln realnych użytkowników i 99 mln odsłon.

Dołącz do dyskusji: ZPR Media skupi w internecie swoje treści wideo pod marką ToWideo

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość54321
Ciekawe.
0 0
odpowiedź
User
Wojtek
Przecież to już jest TOTERAZ, ToTeraz przy bardzo podobnie hmmm?
0 0
odpowiedź
User
Robben
To bardzo ciekawy i intrygujący pomysł. MTV zrobiło podobnie w 2004 roku. Projekt zamknięto po 6 miesiącach.
0 0
odpowiedź