SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TP będzie uprzedzała o nadmiernie wysokich rachunkach

Barbara Górska, Rzecznik TP: Chcemy uchronić naszych Klientów

Klienci TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ będą telefonicznie informowani o możliwym nagłym wzroście wysokości rachunku. Firma uruchomiła pilotażową wersję takiego rozwiązania. System wczesnego ostrzegania będzie dodatkową, bezpłatną usługą oferowaną przez TP.

Zastosowane rozwiązanie na bieżąco porównuje liczbę rozmów telefonicznych i średnią wartość rachunków z danymi z poprzednich trzech miesięcy. Monitorujemy głównie połączenia do sieci komórkowych, międzynarodowe oraz z numerami 0-700. Po analizie tych danych, w przypadku nadmiernego i nagłego wzrostu ruchu, konsultanci dzwonią do wybranej grupy Klientów. Informują o zagrożeniu czyli o tym, że ich najbliższy rachunek telefoniczny może być znacząco wyższy od poprzedniego. W zależności od potrzeby, konsultanci będą się kontaktować z Klientami co najmniej raz w miesiącu.

- Wprowadzając takie rozwiązanie, chcemy przede wszystkim uchronić naszych Klientów przed nadmiernym i często niekontrolowanym wzrostem kwoty, jaką będą mieli do zapłacenia za rachunek telefoniczny. Dzięki niemu, Klienci jeszcze przed wystawieniem faktury będą mogli się dowiedzieć o takim zagrożeniu - mówi Barbara Górska Rzecznik TP. Rozwiązanie pilotażowo testowane jest w Sandomierzu. Już po kilku dniach działania, aż 89 % Klientów uznało, że jest ono korzystne i potrzebne. Jeszcze jesienią tego roku planowane jest objęcie systemem wszystkich Klientów TP.

Dołącz do dyskusji: TP będzie uprzedzała o nadmiernie wysokich rachunkach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl