TPSA przeprowadzi rebranding na Orange do marca 2012 r.
Telekomunikacja Polska ma zakończyć rebranding w marcu 2012 r. - wtedy wszystkie produkty i usługi będzie sprzedawała pod marką Orange.
"Nowe otwarcie może nastąpić już w marcu 2012 roku. Do tego czasu, jak się dowiedziała Gazeta.pl, firma ma zakończyć rebranding. Spółka od kilku miesięcy pozbywa się gadżetów z logo TP SA. Stara nazwa całkowicie zniknie m.in. z usług, punktów obsługi klienta, korespondencji i reklam" - czytamy w gazecie.
Portal przypomina, że prezes TPSA Maciej Witucki mówił w ub.r., że zmiany marki można spodziewać się na przełomie 2011/2012 roku. Wtedy uzasadniał, że te same usługi świadczone pod marką Orange są lepiej postrzegane przez klientów niż pod nazwą TPSA. Ostatnio zapowiadał, że w 2012 r. spółka może zrezygnować z utrzymywania marki TP.
"Za reklamę TP SA odpowiadała agencja Publicis, która jest autorem spotów z Sercem i Rozumem. I prawdopodobnie ta sama firma odpowiada z rebranding" - napisano także.
W I-III kw. 2011 roku TPSA miała 1.559 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 111 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 11.198 mln zł wobec 11.758 mln zł.
Dołącz do dyskusji: TPSA przeprowadzi rebranding na Orange do marca 2012 r.
Sens w tym wszystkim jest taki, że nasz - do niedawna - Operator Narodowy, został wykupiony przez France Telecom. Rebranding to nic innego jak piana dla takich jak my której celem jest ukrycie prawdziwych faktów o stanie rzeczy. Chodzi o to by nikomu nie przyszło do głowy szperanie w historii tych dwóch firm ponieważ zebranie i prawidłowe zestawienie faktów mogło by uzmysłowić Polakom, że FT dzięki ponad 49% udziałów w stosunku do 0,8% samej TPSA już od dawna niepodzielnie panuje na sieci narodowej telefonów stacjonarnych w Polsce a będąc właścicielem Orange urasta do rangi nowego monopolisty w naszym kraju. Cytując "klasyka": ciemny naród kupi wszystko więc i bajkę o rebrandingu.