Triumph w wielkim formacie
Firma Triumph International (Polska) rozpoczęła w kwietniu kampanię billboardową pod hasłem "Triumph. Dla ciała. Dla zmysłów"
Reklamy zewnętrzne promujące kolekcję bielizny Fashion pojawią się na kilkuset bilboardach w największych polskich miastach, i na kilkudziesięciu reklamach wielko formatowych o wymiarach od 18 do 464 m. kw. każda. Suma powierzchni reklamy na megaboardach wyniesie około 8 000 m.kw. Firma zdecydowała się na tegoroczną kampanię po sukcesie dwóch poprzednich. Już pierwsza kampania przeprowadzona w 2002 roku, obok satysfakcji handlowej przyniosła firmie prestiżową nagrodę Grand Prix w konkursie Idea Award 2002. Jury konkursu wysoko oceniło wówczas zarówno stronę estetyczną kampanii jak i wysoką zapamiętywalność jej wizerunku przez konsumentów.
Produkty firmy Triumph International (Polska) adresowane są do kobiet, które cenią sobie modną i markową bieliznę. Triumph jest uznanym producentem bielizny damskiej i młodzieżowej, zarówno dziennej, jak i nocnej oraz strojów kąpielowych i sportowych dla kobiet i mężczyzn. Polskie przedstawicielstwo firmy powstało w grudniu 1990r., a w lutym 1992 r. została zarejestrowana spółka Triumph International (Polska) sp. z o.o.
Dołącz do dyskusji: Triumph w wielkim formacie