SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy show TVN7 „True love” ogląda o 150 tys. widzów mniej niż „Hotel Paradise 5”

Po ponad siedmiu tygodniach emisji nowy randkowy show Siódemki „True love” ogląda średnio 278 tys. widzów. Jest to o 150 tys. oglądających mniej, niż miał nadawany rok temu w tym paśmie „Hotel Paradise 5” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„True love” w Siódemce oglądać można w dni powszednie o godz. 20.00, począwszy od 27 lutego br. Średnia widownia premierowych odcinków randkowego programu (pokazanych do 17 kwietnia) wyniosła 278 tys. osób. Przełożyło się to na 2,17 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,08 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,92 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Dotychczas najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 30 marca. Śledziło ją średnio 354 tys. osób.

Dla porównania, pokazywany rok temu (tj. w okresie od 21 lutego do 2 czerwca 2022 roku) w tym paśmie piąty sezonu reality-show „Hotel Paradise” śledziło 428 tys. widzów. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 3,20 proc. w gronie wszystkich widzów, 5,08 proc. w grupie 16-49 i 4,25 proc. w 16-59.

Program „True love” stracił 150 tys. widzów.

„True love” - co to za program?

„True love” to polska wersja formatu o takim samym tytule, który spółka Warner Bros. Discovery stworzyła we współpracy z Dare Television w zeszłym roku na potrzeby Discovery+ w Szwecji. Roboczo projekt w naszym kraju nazywał się „Prawdziwa miłość”.

Formuła programu polega na tym, że sześć singielek i sześciu singli pragnących znaleźć miłość zamieszkuje w luksusowym hotelowym kurorcie. Ich celem jest dobieranie się w pary z innymi uczestnikami programu. Relacje uczestników badane są wykrywaczem kłamstw. Zwycięska para, która najlepiej przejdzie test (a jednocześnie stworzy szczerą relację), otrzymuje nagrodę finansową.

Program „True love” nagrywany jest w Kolumbii. Za produkcję wykonawczą odpowiada Golden Media Polska (producent odpowiedzialny m.in. za „Hotel Paradise”). Gospodynią show jest Edyta Zając.

Udział Siódemki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 3,07 proc.

Dołącz do dyskusji: Nowy show TVN7 „True love” ogląda o 150 tys. widzów mniej niż „Hotel Paradise 5”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
WWWW
bo to na jedno kopyto jest i ludziom to się nudzi
15 7
odpowiedź
User
Żenua
TVN zrobił z tego kanału "zsyp" dla Jessik i Brianów.
0 0
odpowiedź
User
Groszek
Nie oglądam TVN żona śmieje obrazem śnieży majtam anteną
7 8
odpowiedź