SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Trzy magazyny telewizyjne Polskapresse w nowym pakiecie reklamowym Wider TV Guide

Biuro reklamy Grupy Polskapresse uruchomiło nowy pakiet reklamowy Wider TV Guide, który obejmuje trzy magazyny telewizyjne należące do tej Grupy.

Wider TV Guide to kolejny produkt wchodzący w skład pakietów Wider Ads Solutions, które Grupa Polskapresse uruchomiła w kwietniu br. (więcej na ten temat). Nowy pakiet skierowany jest do czytelników prasy telewizyjnej, a jego oferta obejmuje trzy tytuły dodatków telewizyjnych ukazujących się razem z dziennikami Polskapresse, Mediów Regionalnych oraz Express Media, czyli „Tele Magazyn”, „Tele Program”  oraz „TV Przewodnik”.

Z danych ZKDP wynika, że nakład 19 dzienników ukazujących się razem z trzema dodatkami telewizyjnymi, wchodzącymi w skład pakietu Wider TV Guide w sierpniu br. wyniósł 1 041 000 egz.

Wider to marka, która łączy ofertę reklamową wszystkich tytułów i serwisów należących do Grupy Polskapresse. Oferta reklamowa Wider zawiera pakiety skierowane do prasy płatnej i bezpłatnej pod nazwą Wider prasa oraz do serwisów internetowych pod nazwą Wider net.

Za sprzedaż pakietu Wider TV Guide odpowiedzialne są biura reklamy Polskapresse, Mediów Regionalnych i Express Media.

Dołącz do dyskusji: Trzy magazyny telewizyjne Polskapresse w nowym pakiecie reklamowym Wider TV Guide

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl