Trzynaście nagród w PR Wings 2023. Luiza Jurgiel-Żyła z wyróżnieniem im. Andrzeja Stolarczyka
W tegorocznej edycji PR Wings, konkursie organizowanym przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations, wręczono trzynaście statuetek. Podczas wydarzenia wręczono również Nagrodę Specjalną przyznawaną przez przedstawicieli agencji członkowskich SAPR oraz Nagrodę im. Andrzeja Stolarczyka, która trafiła do Luizy Jurgiel-Żyły. W tym roku po praz pierwszy wyróżniono również trzy firmy za ich dobre praktyki przetargowe.
Zwycięzców wyłoniono w dwuetapowym głosowaniu, w którym udział wzięło 61 jurorów pod przewodnictwem Wojciecha Jabczyńskiego, rzecznika prasowego Orange Polska.
– Kapituła trzeciej edycji PR Wings miała przed sobą spore wyzwanie. Musiała wybrać najlepsze projekty komunikacyjne zrealizowane w 2022 r. a ich liczba i wysoka jakość nie ułatwiały procesu podejmowania decyzji. O statuetkę walczyły bowiem naprawdę wybitne zespoły, których kreatywność nie zna granic. Ich zgłoszenia czytało się z nieukrytą przyjemnością i dumą, że w branży mamy tak wiele osób w branży realizujących ciekawe i etyczne projekty zgodne z ideą PR Wings. Co tylko utwierdza nas w przekonaniu, że ten konkurs musiał powstać, bo promowanie dobrych przykładów pracy polskich specjalistów od PR-u zmienia branżę na lepszą, ale też wzmacnia jej wizerunek – mówi Emilia Hahn, prezeska Stowarzyszenia Agencji Public Relations.
Nowością w tym roku było wyróżnienie "Wzór Dobrych Praktyk", przyznane przez Zarząd SAPR dla trzech firm, które realizują dobre praktyki przetargowe (również w PR). Za to etyczne odpowiedzialne biznesowo podejście nagrodzone zostały Polska Agencja Inwestycji i Handlu, BNP Paribas Bank Polska oraz IKEA Retail.
Luiza Jurgiel-Żyła laureatką Nagrody im. Andrzeja Stolarczyka
W trakcie Gali wręczono też Nagrodę im. Andrzeja Stolarczyka – osoba, która ją otrzymuje jest ceniona za swoją wyjątkową aktywność i wkład w rozwój branży public relations. Zarząd SAPR-u oraz Rada Stowarzyszenia zdecydowali się przyznać nagrodę Luizie Jurgiel-Żyle – dwukrotnej prezesce Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
- Dzięki działalności w organizacji branżowej, dostałam tak wiele, że nie wyobrażam sobie, jak ktoś jeszcze może się zastanawiać, czy działać dla branży. Dla mnie to było absolutnie naturalne. Marzy mi się, że to co zaczęliśmy w 2019 roku ze wspaniałym zarządem [PSPR] i kolejnym, który to pociągnął to początek kuli śniegowej, bo tworzymy taką branżę, w której jest tyle osobowości, ludzi którzy mają tak szerokie horyzonty, że nie wyobrażam sobie szukać przyjaciół nigdzie indziej – powiedziała na gali PR Wings Luiza Jurgiel-Żyła.
PR Wings 2023 – zwycięzcy
1. Public Affairs i Lobbying
• Wyjaśnianie Polskiego Ładu (Grant Thornton)
2. PR Korporacyjny
• Wyjaśnianie Polskiego Ładu (Grant Thornton)
3. PR innowacja roku
• Tylko dwa słowa (Compass PR i Roche Polska)
4. PR produktowy
• Trzeba mieć siłę, żeby być innym, ale warto (Partner of Promotion)
5. ESG i CSR – odpowiedzialność społeczna, środowiskowa i ład korporacyjny
Ex aequo:
• Alkohol i samochód? To się nie rymuje! (V&P)
• UnMute - Głośniej niż decybele (LABCON I Polski Związek Głuchych)
6. Komunikacja kryzysowa
• Jak powstrzymać paraliż polskiego nieba? (Public Dialog i Glaubicz Garwolińska Consultants)
7. Komunikacja w mediach społecznościowych i influencer marketing
• Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą (Monday Group i Intel)
8. Angażujący event
• Kampania BBC Earth „Zjawiskowa Ziemia” (Garden of Words Group)
9. Zmiana biznesowa, komunikacyjny game changer
• Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie (Targi w Krakowie)
10. Komunikacja Business to Business
• Smart City od Orange (Icon Strategies i Orange Polska)
11. Efektywność roku
• Smart City od Orange (Icon Strategies i Orange Polska)
12. Nagroda specjalna SAPR
• Alkohol i samochód? To się nie rymuje! (V&P)
Dołącz do dyskusji: Trzynaście nagród w PR Wings 2023. Luiza Jurgiel-Żyła z wyróżnieniem im. Andrzeja Stolarczyka