TTV promuje program „Rinke. Na krawędzi”
Trwa kampania reklamowa telewizji TTV, w której promowana jest nowa produkcja - reality-show „Rinke. Na krawędzi”.
Działania promocyjne cyklu dokumentalnego „Rinke. Na krawędzi” obejmują outdoor w Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Gdańsku, Krakowie i Wrocławiu. W kampanii wykorzystano wieloformatowe nośniki znajdujące się na wybranych dworcach oraz 99 nośników znajdujących się w okolicach gmachów dworców m.in. w przejściach podziemnych. Kampanii towarzyszy hasło: „ Zgubiłeś telefon i beczysz. Zobacz jak to jest zgubić życie”. Dodatkowo działania będą wzmocnione kampanią online oraz kampanią wizerunkową na Facebooku.
Działania promocyjne zaplanował dom mediowy Starcom we współpracy z działem promocji TVN.
W każdym odcinku „Rinke. Na krawędzi” prowadzący Rinke Rooyens spotka się z bezdomnymi i pomoże im stanąć na nogi w codziennych sytuacjach, by odmienili swój los. Widzowie poznają ich historie życiowe. Każdy bohater otrzyma od prowadzącego wsparcie, np. pobyt w ośrodku na terapii lub spotkanie z dawno niewidzianą rodziną. Premiera w TTV - w niedzielę 2 września o godz. 22.00.
Dołącz do dyskusji: TTV promuje program „Rinke. Na krawędzi”