TVN Media i SAR z piątą edycją projektu #opiniejuroraeffie
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media wystartowały z piątą edycją cyklu #opiniejuroraeffie, w którym członkowie jury Effie Awards komentują komunikację marketingową.
Tegoroczną edycję cyklu #opiniejuroraeffie otwiera publikacja dotycząca uniwersalnych wartości w przekazie komunikacji marki. Badanie zostało przygotowane na podstawie danych SAR Effie Awards.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
W ciągu kolejnych 10 tygodni poprzedzających galę Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media będą publikować wyniki ankiety przeprowadzonej wśród jurorów konkursu Effie Awards 2021 wraz z komentarzem przewodniczącego jednej z grup jurorskich. Jak co roku po gali Effie Awards, w czasie której poznamy laureatów tegorocznej edycji, cykl #opiniejuroraeffie zaprezentuje studia przypadków kampanii nagrodzonych złotem.
- Konkurs Effie Awards to jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń branży mediowej nagradzające efektywność działań marketingowych. Od początku jesteśmy związani z tym projektem, aktywnie wspierając rozwiązania mające wpływ na rozwój biznesu reklamodawców w Polsce - komentuje Andrzej Karasowski, szef produktu reklamowego i dyrektor Premium TV w TVN Media. - Cykl #opiniejuroraeffie, powołany wspólnie ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR pozwala udostępniać unikalną wiedzę zgromadzoną przez eksperckie grono jurorów Effie Awards wśród przedstawicieli branży mediowej, inspirując tym samym do rozwoju, innowacji oraz sięgania po nowe rozwiązania komunikacji marek. Ogromnie nam miło, że możemy być inicjatorem tego procesu - dodaje.
Publikacje w ramach #opiniejuroraeffie są udostępniane na platformie tv.tvnmedia.pl.
Dołącz do dyskusji: TVN Media i SAR z piątą edycją projektu #opiniejuroraeffie