TVN Style liderem stacji lifestylowych. Polsat Food z największym wzrostem
W maju br. liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Na podium znalazły się jeszcze: Polsat Play i TVN Turbo. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Food, zaś najwięcej straciła Kuchnia+.
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, udział TVN Style w rynku telewizyjnym w maju br. wyniósł 0,64 proc., po spadku względem maja 2014 roku o 8,57 proc.
Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 12,07 proc. i wyniósł 0,51 proc. Podium uzupełnia kanał TVN Turbo. Jego wynik to 0,49 proc. po spadku o 9,26 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 50 proc., pochwalić się może Polsat Food. Jego średni udział w maju 2015 roku wyniósł 0,06 proc., a stacja ta zajęła miejsce ósme.
Z szóstej na siódmą pozycję spadła stacja Kuchnia+, która w rankingu straciła najwięcej. Jej średni miesięczny udział zmniejszył się bowiem o 16,67 proc. do poziomu 0,10 proc.
Na przedostatnim miejscu znalazła się stacje Lifetime, która nadaje od grudnia ub.r., a monitorowana jest od marca br. Jej udział w rynku to 0,01 proc.
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
|
maj |
||
2014 |
2015 |
|
Stacja |
SHR % |
SHR % |
TVN Style |
0,70% |
0,64% |
Polsat Play |
0,58% |
0,51% |
TVN Turbo |
0,54% |
0,49% |
Polsat Cafe |
0,34% |
0,40% |
TLC |
0,40% |
0,37% |
Domo+ |
0,10% |
0,13% |
kuchnia+ |
0,12% |
0,10% |
Polsat Food |
0,04% |
0,06% |
BBC Lifestyle |
0,04% |
0,05% |
Lifetime |
0,00% |
0,01% |
Adventure |
0,00% |
0,00% |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział w maju br. wyniósł 0,89 proc., po spadku o 8,25 proc.
Drugie miejsce z wynikiem na poziomie 0,76 proc. zajął kanał TVN Turbo, notujący spadek o 7,32 proc. Ostatnia lokata podium należała do Polsat Play. Jego udział zmalał o 11,27 proc. i wyniósł 0,63 proc.
Największy wzrost w tej grupie, wynoszący 44,44 proc., zanotował kanał Domo+, który osiągnął 0,13 proc. udziału. Również i tutaj najwięcej (33,33 proc. do 0,08 proc.) straciła Kuchnia+.
Wirtualnemedia.pl |
16-49 |
|
maj |
||
2014 |
2015 |
|
Stacja |
SHR % |
SHR % |
TVN Style |
0,97% |
0,89% |
TVN Turbo |
0,82% |
0,76% |
Polsat Play |
0,71% |
0,63% |
TLC |
0,55% |
0,49% |
Polsat Cafe |
0,37% |
0,44% |
Domo+ |
0,09% |
0,13% |
kuchnia+ |
0,12% |
0,08% |
Polsat Food |
0,06% |
0,08% |
BBC Lifestyle |
0,07% |
0,05% |
Lifetime |
0,00% |
0,01% |
Adventure |
0,00% |
0,00% |
Dołącz do dyskusji: TVN Style liderem stacji lifestylowych. Polsat Food z największym wzrostem