SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN: talk-show Magdy Mołek przegrywa z filmami TVP 1 i Polsatu

Znany z anteny TVN Style talk-show Magdy Mołek, który od stycznia br. powtarzany jest w TVN-ie, przyciąga w tej stacji w niedzielne wieczory więcej widzów niż ma Dwójka, ale mniej niż gromadzą Jedynka i Polsat.

Trzy pierwsze odcinki programu "W roli głównej" nadane na antenie TVN-u obejrzało średnio 1,02 mln osób przy udziale w rynku na poziomie 12,38 proc. w grupie 4+ i w 13,58 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

W czasie emisji talk-show (niedziele po 23.00) TVN zajmuje trzecią pozycję w rynku telewizyjnym. Największą widownię ma wtedy TVP 1, która emituje w tym paśmie filmy fabularne, przyciągające przed szklane ekrany średnio 2,04 mln osób. Lepszy od TVN jest też Polsat ("Wzór", filmy fabularne; 1,64 mln). Gorzej od stacji z Wiertniczej radzi sobie natomiast TVP 2 ("XVI Finał WOŚP", film, widowiska muzyczne; 0,81 mln).

Z analizy profilu widowni "W roli głównej" wynika, że program oglądają najchętniej kobiety, widzowie w wieku od 25 do 59 lat, mieszkańcy małych i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

Oglądalność "W roli głównej" odcinek po odcinku



Wszyscy 4+
16-49
Data Godz. AMR SHR % SHR %
18-01-2009 23:21 712 519 9,93% 11,58%
11-01-2009 23:00 736 280 8,63% 8,93%
04-01-2009 22:52 1 613 181 17,88% 20,02%
średnia
1 022 040 12,38% 13,85%

Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji programu


Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVP 1 2 040 694 24,66%
Polsat 1 644 188 19,87%
TVN - W roli głównej 1 022 040 12,38%
TVP 2 808 846 9,77%

Profil widowni "W roli głównej"



AFF ADH %
Płeć Mężczyźni 86 41,20%

Kobiety 113 58,80%
Wiek 4- 9 19 1,14%

10- 15 40 2,97%

16 - 19 57 3,38%

20 - 24 75 6,42%

25 - 29 114 9,87%

30 - 34 136 10,90%

35 - 39 132 9,04%

40 - 44 120 7,75%

45 - 49 137 10,20%

50 - 54 102 8,40%

55 - 59 199 14,91%

60+ 79 15,03%
Wlk.miasta Wieś 63 24,70%

< 50 tys. 114 27,10%

50-100 tys. 96 8,17%

100-200 tys. 140 11,09%

> 200 tys. 140 28,93%
Zawód Top management 157 12,49%

Pracownicy szczebla średniego 146 20,77%

Pracownicy fizyczni i rolnicy 91 18,92%

Emeryci 111 29,52%

Inne 60 18,31%
Wykształcenie Podstawowe 91 40,91%

Średnie 134 40,23%

Wyższe 129 14,76%

Inne 31 4,11%

Tabela - profil

Dołącz do dyskusji: TVN: talk-show Magdy Mołek przegrywa z filmami TVP 1 i Polsatu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl