SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN24 wyprzedził TVP Info. Superstacja mocno w górę, traci TV Republika

W lutym 2016 roku na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów informacyjnych awansował kanał TVN24, który wyprzedził TVP Info. Największym wzrostem pochwalić się mogła Superstacja, a największy spadek odnotował TVN24 Biznes i Świat.

Pierwsze miejsce wśród stacji newsowych w lutym br. należało do TVN24, którego udział wyniósł 3,44 proc. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększył się on o 21,99 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. W lutym 2015 roku kanał ten był drugi.

Na drugą lokatę spadła nadająca naziemnie stacja TVP Info. Średni miesięczny wynik kanału informacyjnego TVP poszedł do góry o 4,38 proc. do 3,34 proc.

Oczko niżej uplasowały się ex aequo dwie stacje: Polsat News i TVP3 z udziałami wynoszącymi 0,97 proc., o 1,02 proc. niższymi niż w analogicznym okresie rok wcześniej.

Pierwszą piątkę uzupełnia TVN24 BIS (do niedawna TVN24 Biznes i Świat), który odnotował największą stratę w zestawieniu - wynoszącą 9,38 proc. do 0,29 proc.

Z kolei największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 30 proc. do 0,26 proc., pochwalić się mogła Superstacja. Stacja ta znalazła się oczko niżej.

Będąca na miejscu siódmym TV Republika zanotowała drugi największy spadek w rankingu - jej udział zmalał o 8,33 proc. do 0,11 proc.

Największy udział (4,31 proc.) wśród grup kanałów newsowych w lutym br. miała TVP, mająca w portfolio stacje TVP Info i TVP Regionalna i notująca wzrost o 3,11 proc.

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

luty 2015

luty 2016

Stacja

SHR %

SHR %

TVN24

2,82%

3,44%

TVP INFO

3,20%

3,34%

Polsat News

0,98%

0,97%

TVP3

0,98%

0,97%

TVN24 Biznes i Swiat

0,32%

0,29%

Superstacja

0,20%

0,26%

TV Republika

0,12%

0,11%

Polsat News 2

0,10%

0,12%

Grupy kanałów

TVP

4,18%

4,31%

TVN

3,14%

3,73%

Polsat

1,08%

1,09%

W grupie komercyjnej 16-49 na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w lutym 2016 roku umocnił się TVN24 z wynikiem 2,33 proc., po wzroście o 4,95 proc. - największym w zestawieniu. Drugie miejsce zajęło TVP Info (1,26 proc. udziału, spadek o 3,82 proc.), a trzeci był Polsat News (0,71 proc.; w dół o 5,33 proc.).

Z kolei najwięcej w tym ujęciu straciła Republika TV - było to aż 44,44 proc. do 0,05 proc.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat była Grupa TVN. Jej stacje newsowe miały tutaj 2,51 proc. udziału, czyli tyle samo ile w analogicznym miesiącu rok wcześniej.

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 16-49

luty 2015

luty 2016

Stacja

SHR %

SHR %

TVN24

2,22%

2,33%

TVP INFO

1,31%

1,26%

Polsat News

0,75%

0,71%

TVP3

0,54%

0,55%

TVN24 Biznes i Swiat

0,29%

0,18%

Polsat News 2

0,08%

0,08%

Superstacja

0,06%

0,05%

TV Republika

0,09%

0,05%

Grupy kanałów

TVN

2,51%

2,51%

TVP

1,85%

1,81%

Polsat

0,83%

0,79%

Dołącz do dyskusji: TVN24 wyprzedził TVP Info. Superstacja mocno w górę, traci TV Republika

43 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ex
Duża grupa osób ogląda TV Republika przez internet dlatego trudno oszacować dokładną oglądalność. Na pewno będzie dużo większa niż ta podana na stronie.
0 0
odpowiedź
User
wwa
Duża grupa osób ogląda TV Republika przez internet dlatego trudno oszacować dokładną oglądalność. Na pewno będzie dużo większa niż ta podana na stronie.


A dlaczego to akurat TV Republika ma mieć taką wyjątkową oglądalność w internecie? Dlaczego nie TVN24? Dlaczego nie Info, które ma nawet dedykowaną aplikację na tablety/telefony?
0 0
odpowiedź
User
Irek
Rachoń pewnie powie, że Nielsen fałszuje wyniki... Dobra zmiana zadziałała :P
0 0
odpowiedź