TVP Info i TVN24 na czele oglądalności kanałów tematycznych (top 25)
W lutym 2015 roku na pozycji lidera oglądalności wśród stacji tematycznych znalazło się TVP Info, zaś wśród widzów w grupie komercyjnej pierwszy był TVN24. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych w lutym 2015 roku należało do TVP Info, którego udział wyniósł 3,20 proc. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększył się on o 11,89 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych dzięki uprzejmości jednego z nadawców.
Drugą lokatę zajął TVN24. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 2,82 proc., po wzroście o 2,55 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasowała się stacja TVP Seriale. Jej udział zwiększył się o 1,48 proc. i w analizowanym okresie wyniósł 1,37 proc.
Czwarte miejsce przypadło nadającej w naziemnej telewizji cyfrowej stacji TTV z wynikiem w lutym br. na poziomie 1,36 proc., po wzroście o 1,49 proc. Pierwszą piątkę zestawienia zamyka TVP Rozrywka, która rok wcześniej była siódma (1,10 proc.; wzrost o 35,80 proc.).
W pierwszej dziesiątce uplasowały się jeszcze takie kanały jak: TVP Regionalna (0,98 proc.; w dół o 11,87 proc.), Polsat News (również 0,98 proc.; - 8,41 proc.), Stopklatka TV (0,90 proc., kanał nadaje od marca ub.r.), Nickelodeon (0,83 proc.; + 23,88 proc.) i Polo TV (0,81 proc.; + 3,85 proc.).
Stacja |
Wszyscy 4+ |
||
luty 2014 |
luty 2015 |
||
SHR % |
SHR % |
||
1 |
TVP INFO |
2,86% |
3,20% |
2 |
TVN24 |
2,75% |
2,82% |
3 |
TVP Seriale |
1,35% |
1,37% |
4 |
TTV |
1,34% |
1,36% |
5 |
TVP Rozrywka |
0,81% |
1,10% |
6 |
TVP Regionalna |
1,11% |
0,98% |
7 |
Polsat News |
1,07% |
0,98% |
8 |
Stopklatka |
- |
0,90% |
9 |
Nickelodeon |
0,67% |
0,83% |
10 |
Polo TV |
0,78% |
0,81% |
11 |
TVP ABC |
- |
0,72% |
12 |
ATM Rozrywka |
0,72% |
0,69% |
13 |
Fokus TV |
- |
0,69% |
14 |
Disney Junior |
0,42% |
0,67% |
15 |
TVP Historia |
0,51% |
0,65% |
16 |
TVN Style |
0,60% |
0,63% |
17 |
AXN |
0,59% |
0,59% |
18 |
Eurosport |
0,33% |
0,59% |
19 |
Eska TV |
0,62% |
0,58% |
20 |
Polsat Play |
0,43% |
0,58% |
21 |
Cartoon Network |
0,49% |
0,57% |
22 |
Discovery |
0,84% |
0,54% |
23 |
TVP Kultura |
0,40% |
0,51% |
24 |
TVN Turbo |
0,39% |
0,50% |
25 |
Polsat Film |
0,43% |
0,46% |
W grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, w lutym 2015 roku na pierwszym miejscu znalazł się kanał TVN24, którego udział w porównaniu do lutego 2014 roku zmniejszył się o 4,31 proc. i wyniósł 2,22 proc.
Z trzeciej na drugą lokatę awansował kanał TTV (1,63 proc.; wzrost o 13,99 proc.). Natomiast na trzecia pozycję spadły TVP Seriale (1,45 proc.; w dół o 8,23 proc.).
TVP Info w tej grupie znalazło się na czwartym miejscu z wynikiem na poziomie 1,31 proc. (wzrost o 5,65 proc.).
Lp. |
Stacja |
Wszyscy 16-49 |
|
luty 2014 |
luty 2015 |
||
SHR % |
SHR % |
||
1 |
TVN24 |
2,32% |
2,22% |
2 |
TTV |
1,43% |
1,63% |
3 |
TVP Seriale |
1,58% |
1,45% |
4 |
TVP INFO |
1,24% |
1,31% |
5 |
Polo TV |
1,10% |
1,24% |
6 |
Eska TV |
1,11% |
1,10% |
7 |
Stopklatka |
- |
0,96% |
8 |
TVP Rozrywka |
0,74% |
0,95% |
9 |
TVN Style |
0,82% |
0,87% |
10 |
ATM Rozrywka |
0,79% |
0,79% |
11 |
Discovery |
1,27% |
0,77% |
12 |
TVN Turbo |
0,59% |
0,75% |
13 |
Polsat News |
0,90% |
0,75% |
14 |
Disney Junior |
0,45% |
0,74% |
15 |
Polsat Play |
0,54% |
0,73% |
16 |
Polsat Film |
0,60% |
0,72% |
17 |
Fokus TV |
- |
0,68% |
18 |
Nickelodeon |
0,57% |
0,66% |
19 |
TVP ABC |
- |
0,63% |
20 |
AXN |
0,75% |
0,61% |
21 |
TVP Historia |
0,43% |
0,57% |
22 |
TVP Regionalna |
0,52% |
0,54% |
23 |
National Geographic |
0,53% |
0,51% |
24 |
TLC |
0,48% |
0,50% |
25 |
MiniMini+ |
0,65% |
0,46% |
Dołącz do dyskusji: TVP Info i TVN24 na czele oglądalności kanałów tematycznych (top 25)
Na YouTube szybko wycofali ten film motywując to prawami autorskimi,ale film można spokojnie obejrzeć gdzie indziej.