TVP szuka agencji do obsługi w social mediach
Telewizja Polska zaprasza agencje do składania ofert (RFI) dla kanału cyfrowa.tvp.pl - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
Prowadzone przez TVP postępowanie ma formę zapytania o informację cenową (RFI - request for information). Jego celem jest rozpoznanie rynku pod kątem agencji świadczących usługi z zakresu obsługi social mediów cyfrowa.tvp.pl.
Chodzi m.in. o obsługę kanałów na Facebooku i YouTube, w tym moderację i tworzenie postów oraz tworzenie stron tematycznych.
Agencje zainteresowane współpracą w tym zakresie w odpowiedzi na zapytanie powinny uwzględnić m.in. utworzenie i obsługę 13 kanałów na platformie Facebook, w tym udostępnianie materiałów linkujących do cyfrowa.tvp.pl oraz aktywną interakcję na innych grupach i stronach tematycznych poprzez publikacje postów, utworzenie i moderowanie 13 kanałów tematycznych poświęconych archiwom telewizyjnym TVP, publikacja postów na grupach tematycznych, przygotowanie 3 uniwersalnych formatów stosowanych na grupach, pozwalających na publikowanie materiałów na obcych grupach tematycznych i linkowanie do treści wideo
opublikowanych na cyfrowa.tvp.pl, obsługę istniejącego kanału cyfrowa.tvp.pl na YouTube itd.
TVP chce poprzez działania w social mediach dotrzeć do jak największej liczby użytkowników, poprzez precyzyjne profilowanie tematyczne zasobów audiowizualnych i celowe dotarcie do wąskich lecz angażujących się grup odbiorców, rozdrobnionych w sieci. Nadawcy zależy, aby publikowane treści przekierowywały użytkowników bezpośrednio do konkretnego materiału na cyfrowa.tvp.pl gdzie użytkownik będzie miał możliwość obejrzenia całości za darmo.
Z wybraną agencją TVP będzie pracować w okresie od 15 marca do 15 września br.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 8 lutego.
Dołącz do dyskusji: TVP szuka agencji do obsługi w social mediach