SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP zmienia sposób sprzedaży reklam

Od jesieni Biuro Reklamy Telewizji Polskiej wprowadza zmiany wsystemie sprzedaży czasu antenowego.

Przez połowę okresu sprzedaży (dwa bądź trzy tygodnie), reklamybędzie można kupować tylko z cennika, przez drugą połowę - jedyniew ramach sprzedaży pakietowej. Dzięki tym zmianom atrakcyjniejszebędą warunki tzw. zakupu cennikowego, ponieważ poprawi się relacjakosztów pomiędzy tym zakupem a zakupem pakietowym.

Wprowadzenie zmian w sposobie sprzedaży czasu przez BiuroReklamy TVP jest odpowiedzią na oczekiwania rynku. - W ten sposóbchcemy zagwarantować klientom lepszy dostęp do zasobów reklamowychoraz zapewnić realizację kampanii reklamowych o zaplanowanych przeznich parametrach - wyjaśnia nam Kazimierz Piekarz, dyrektor ds.marketingu i rozwoju biznesu w Biurze Reklamy TVP.

Dołącz do dyskusji: TVP zmienia sposób sprzedaży reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl