TVP1 nowym liderem, duży spadek Polsatu. „M jak miłość” hitem tygodnia
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 12 do 18 października 2015 roku zwiększył się o 0,78 pkt. proc. do 12,26 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.
Zaś na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 3,01 pkt. proc. i wyniósł 12,06 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 11,45 proc., po wzroście o 0,39 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,59 proc.; w dół o 0,28 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TV4 (3,60 proc.; + 0,03 pkt. proc.), TVN7 (3,38 proc.; + 0,29 pkt. proc.), TV Puls (3,09 proc.; + 0,17 pkt. proc.) i Stopklatka TV (0,84 proc.; bez zmian).
Wszyscy 4+ | 05.10 - 11.10.2015 r. | 12.10 - 18.10.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVP1 | 735 027 | 11,48% | 825 531 | 12,26% |
2 | Polsat | 964 913 | 15,07% | 811 658 | 12,06% |
3 | TVN | 707 755 | 11,06% | 770 717 | 11,45% |
4 | TVP2 | 567 805 | 8,87% | 578 259 | 8,59% |
5 | TV4 | 228 272 | 3,57% | 242 653 | 3,60% |
6 | TVN7 | 197 895 | 3,09% | 227 506 | 3,38% |
7 | TVP INFO | 194 788 | 3,04% | 208 183 | 3,09% |
8 | TV PULS | 187 217 | 2,92% | 207 845 | 3,09% |
9 | TVN24 | 195 641 | 3,06% | 205 195 | 3,05% |
10 | Puls 2 | 98 672 | 1,54% | 109 689 | 1,63% |
11 | TTV - Twoja Telewizja | 90 508 | 1,41% | 102 757 | 1,53% |
12 | TVP Seriale | 94 105 | 1,47% | 98 196 | 1,46% |
13 | Polsat2 | 86 492 | 1,35% | 90 311 | 1,34% |
14 | TV6 | 74 469 | 1,16% | 80 740 | 1,20% |
15 | TVP Rozrywka | 61 167 | 0,96% | 73 365 | 1,09% |
16 | TVP Regionalna | 63 959 | 1,00% | 68 600 | 1,02% |
17 | Polsat News | 60 151 | 0,94% | 64 309 | 0,96% |
18 | Polsat Sport | 92 759 | 1,45% | 56 897 | 0,85% |
19 | Stopklatka | 53 484 | 0,84% | 56 578 | 0,84% |
20 | Polsat Sport News | 52 416 | 0,82% | 56 297 | 0,84% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera awansował TVN. Stacja ta zanotowała wzrost o 1,01 pkt. proc. do 13,85 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł Polsat, którego udział zmniejszył się o 4,40 pkt. proc. do 13 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,42 proc., po wzroście o 0,60 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (w dół o 0,21 pkt. proc. do 7,28 proc.).
Wszyscy 16-49 | 05.10 - 11.10.2015 r. | 12.10 - 18.10.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVN | 330 255 | 12,84% | 373 562 | 13,85% |
2 | Polsat | 447 373 | 17,40% | 350 610 | 13,00% |
3 | TVP1 | 200 981 | 7,82% | 227 178 | 8,42% |
4 | TVP2 | 192 721 | 7,49% | 196 351 | 7,28% |
5 | TV4 | 104 071 | 4,05% | 109 984 | 4,08% |
6 | TVN7 | 87 035 | 3,38% | 101 174 | 3,75% |
7 | TV PULS | 89 665 | 3,49% | 97 303 | 3,61% |
8 | TVN24 | 52 774 | 2,05% | 62 834 | 2,33% |
9 | Puls 2 | 47 639 | 1,85% | 51 858 | 1,92% |
10 | TTV - Twoja Telewizja | 40 366 | 1,57% | 48 032 | 1,78% |
11 | TVP Seriale | 43 820 | 1,70% | 46 346 | 1,72% |
12 | Polsat2 | 34 496 | 1,34% | 38 129 | 1,41% |
13 | TV6 | 38 000 | 1,48% | 37 680 | 1,40% |
14 | Polo TV | 27 844 | 1,08% | 33 456 | 1,24% |
15 | TVP INFO | 34 921 | 1,36% | 33 109 | 1,23% |
16 | TVP Rozrywka | 23 503 | 0,91% | 29 200 | 1,08% |
17 | TVN Style | 21 952 | 0,85% | 25 618 | 0,95% |
18 | Fokus TV | 18 816 | 0,73% | 24 528 | 0,91% |
19 | Stopklatka | 22 859 | 0,89% | 24 046 | 0,89% |
20 | Comedy Central | 15 424 | 0,60% | 22 141 | 0,82% |
1 2
Dołącz do dyskusji: TVP1 nowym liderem, duży spadek Polsatu. „M jak miłość” hitem tygodnia