SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Twenty 4 Seven PR ma nowego klienta

Współpraca Twenty Four Seven PR i Chapman Freeborn

Agencja Twenty Four Seven PR ma nowego klienta. W czerwcu rozpoczęła współpracę z Chapman Freeborn Airmarketing Sp z o.o - polskim oddziałem jednego z największych brokerów czarterów lotniczych na świecie. Współpraca będzie obejmowała relacje z mediami, a rozpoczyna się przygotowaniem konferencji prasowej połączonej z piknikiem rodzinnym dla mediów z okazji wprowadzenia nowej oferty firmy.

Twenty Four Seven PR pod obecną nazwą istnieje od 2000 roku. Agencja oferuje kompleksowy zakres usług PR. Główne obszary działalności to między innymi współpraca z mediami, wsparcie marketingowe, relacje z klientami, relacje z partnerami biznesowymi, wewnętrzny PR, wydawnictwa firmowe, analizy wizerunku i postępowanie w sytuacjach kryzysowych. Główni klienci agencji to McDonald's Polska, Browar Belgia, Polski System Recyklingu Organizacja Odzysku, Magazyn Kajakowy "Wiosło".

Dołącz do dyskusji: Twenty 4 Seven PR ma nowego klienta

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl