Twenty Four Seven PR dla Fratera
Browar Belgia rozstrzygnął przetarg na kampanię public relations wspierającą wprowadzenie nowych wariantów piwa Frater. Zwycięzcą została Agencja Twenty Four Seven PR.
Kampania jest związana z wprowadzeniem na rynek zupełnie nowych dwóch wariantów piwa Frater: pszenicznego oraz podwójnego. Ma ona na celu umiejscowienie tych wariantów piwa w segmencie Premium.
Kampania rozpocznie się w sierpniu i potrwa do końca 2007 r. W jej zakres wchodzą działania w prasie, Internecie oraz wydarzenia skierowane bezpośrednio do grupy docelowej.
"Wygrana w przetargu potwierdza zadowolenie Browaru Belgia z usług agencji. Nasz długoletni klient docenił nasze doświadczenie, znajomość branży oraz zaproponowaną formę współpracy" - mówi Dorota Zmarzlak, prezes Twenty Four Seven PR.
Realizacją projektu w Twenty Four Seven PR zajmie się Agata Wiśniewska - Account Manager. Pracuje ona w zespole kierowanym przez Bogdana Markiewicza - Senior Account Managera.
Twenty Four Seven PR prowadzi działania public relations dla Browaru Belgia od 2003 roku. W tym czasie agencja zrealizowała dla Browaru Belgia wiele kampanii, m.in. była autorem pierwszej kampanii dla marki Frater w 2004 roku.
Dołącz do dyskusji: Twenty Four Seven PR dla Fratera