SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Twenty Four Seven PR i LibraLogic uruchomiły agencję interaktywną

Działalność rozpoczęła agencja interaktywna Twenty Four Seven Digital. Założyli ją właściciele agencji Twenty Four Seven PR i szefowie firmy LibraLogic.

Twenty Four Seven Digital oferuje przygotowanie i realizację projektów marketingowych opartych o media cyfrowe, w tym doradztwo strategiczne, audyt i analizę obecności marki/firmy w sieci, webdesign, kreację interaktywną, prowadzenie kampanii reklamowych oraz usługi z zakresu  technologii mobilnych i marketingu społecznościowego. Agencją kierują Rafał Knap i Robert Sobieski, właściciele zastępowanej teraz przez nią firmy LibraLogic, która zajmowała się dostarczaniem usług i oprogramowania z zakresu marketingu internetowego i mediów cyfrowych. Drugą połowę udziałów w nowej firmie mają natomiast Dorota Zmarzlak i Dirk Aarts, właściciele agencji Twenty Four Seven PR.

Nowa agencja ma łączyć kompetencje komunikacyjne Twenty Four Seven PR i doświadczenie LibraLogic z zakresu nowych technologii, zapewniając kompleksowe usługi w marketingu internetowym. Pierwszym klientem Twenty Four Seven Digital został McDonald’s Polska - agencja odpowiada za przygotowanie i prowadzenie uruchomionego właśnie fan page’u tej sieci na Facebooku.

Z kolei pierwszym nowym pracownikiem Twenty Four Seven Digital jest Emil Tumiłowicz, poprzednio senior account manager w Artegence. Do końca br. agencja planuje zwiększyć zatrudnienie do ok. 10 osób.

Dołącz do dyskusji: Twenty Four Seven PR i LibraLogic uruchomiły agencję interaktywną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl