Twenty Four Seven PR w Związku Firm Public Relations
Kolejna agencja public relations, Twenty Four Seven PR, została przyjęta do Związku Firm Public Relations; tym samym liczba firm członkowskich wzrosła do 21.
Agencja powstała w 2000 r. i zatrudnia 6 osób. Osobą zarządzającą agencją oraz współwłaścicielem jest Dorota Zmarzlak.
Twenty Four Seven PR obsługuje klientów, którzy swoją działalność opierają na rozbudowanej sieci placówek (w kilkudziesięciu miastach Polski), a także oferują usługi i towary codziennego użytku. Agencja zajmuje się kontaktami z mediami, administracją publiczną i organizacjami społecznymi.
Do najciekawszych projektów zrealizowanych przez agencję należy kampania promocji jakości żywności oferowanej przez restauracje McDonald's (Trust & Transparency), akcja informacyjna o recyclingu zorganizowanym w marketach REMA 1000 we współpracy z Frantschach Świecie i Fundacją Recal, oraz stworzenie biuletynu edukacyjnego "W Trosce o Naturę" dla
Dołącz do dyskusji: Twenty Four Seven PR w Związku Firm Public Relations