SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Twitter: nowa usługa reklamowa dla małych firm

W przyszłym miesiącu Twitter udostępni małym firmom nowe zautomatyzowane rozwiązanie reklamowe, umożliwiające im promowanie się na stronach popularnego mikrobloga.

Początkowo z nowej usługi reklamowej będą mogły skorzystać tylko amerykańskie przedsiębiorstwa posiadające karty firmy American Express, z którą Twitter nawiązał współpracę. Pierwszym 10 tys. chętnych, którzy już mogą rejestrować się w programie na tej stronie (https://ads.twitter.com/amex/), da ona po 100 dolarów na reklamę w serwisie.

Dla posiadaczy innych kart oraz firm z innych państw rozwiązanie ma być dostępne w późniejszej części bieżącego roku. Umożliwi ono reklamodawcom określenie m.in. budżetu jaki chcą wydać na reklamy oraz miast czy regionów, z których użytkownicy mają je zobaczyć. Twitter będzie pobierał opłaty tylko od reklam ("Promoted Tweets" i "Promoted Accounts"), które zostaną kliknięte, na które udzielona zostanie odpowiedź lub które zostaną "retweetowane".

Twitter testuje tę zautomatyzowaną platformę, dzięki której reklamodawcy mogą kupować przestrzeń reklamową w serwisie bez potrzeby kontaktowania się z jego działem sprzedaży, od listopada zeszłego roku. Najpierw było ich kilkunastu, a obecnie z usługi korzysta około 100 firm.

Dołącz do dyskusji: Twitter: nowa usługa reklamowa dla małych firm

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl