Twitter stawia na dostęp do programów tv, zdjęć, sztuki i utworów muzycznych
Twitter nawiązał współpracę z pięcioma nowymi firmami, które dadzą użytkownikom serwisu dostęp do programów telewizyjnych, zdjęć, dzieł sztuki, prezentacji i całych utworów muzycznych.
We wrześniu Twitter wprowadził nowy wygląd swojego serwisu, a jedną z głównych nowości było podzielenie strony na dwie kolumny. W lewej dostępne są chronologicznie ułożone "tweety", a prawa została przeznaczona na treści powiązane z daną wiadomością, takie jak zdjęcia czy klipy wideo. Aby ułatwić umieszczanie mediów popularny mikroblog nawiązał współpracę z kilkunastoma podmiotami, m.in. z YouTube, Flickr i Ustream.
Teraz do tego grona dołączają serwisy blip.tv, Instagram, Rdio, SlideShare i Dipdive. Do jakich treści użytkownicy Twittera uzyskają dostęp bezpośrednio w Twitterze?
blip.tv: ponad 50 tys. niezależnie wyprodukowanych internetowych programów TV
Instagram: mobilne zdjęcia spersonalizowane za pomocą kolorowych filtrów
Rdio: pełne utwory muzyczne do odsłuchu dla członków Rdio (inni użytkownicy Twittera - tylko 30 sek.)
SlideShare: czytanie i dzielenie się całymi prezentacjami
Dipdive: zdjęcia, wideo i prace artystów zrzeszonych w Dipdive
Twitter zapowiada na najbliższe miesiące integrację z kolejnymi partnerami, którzy udostępnią swoje treści w serwisie.
Dołącz do dyskusji: Twitter stawia na dostęp do programów tv, zdjęć, sztuki i utworów muzycznych