SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Twitter z nowym narzędziem analitycznym Conversion Lift dla marek

Twitter wprowadził do swojej oferty nowe rozwiązanie o nazwie Conversion Lift. Ma ono pomagać reklamodawcom i markom w ocenie efektywności kampanii prowadzonych w serwisie mierząc reakcje na promowane posty.

Jak informuje Twitter na swoim blogu, Conversion Lift pozwala reklamodawcom zorientować się w jaki sposób promowane posty przekładają się na konwersje w przypadku określonych produktów.

Nowe narzędzie umożliwia ocenę tego, ile kliknięć zebrał konkretny wpis, jak wielu użytkowników zainstalowało promowaną aplikację czy dokonało rejestracji w internetowym serwisie danej marki. Conversion Lift pozwala też zestawiać ze sobą zachowania użytkowników desktopów i urządzeń mobilnych.

Twitter podkreśla, że w trakcie testów nowego narzędzia ustalił m.in., że osoby, które obejrzały promowany tweet są o 1,4 razy bardziej skłonne do wejścia w interakcję z reklamowaną marką niż użytkownicy, którzy reklamy nie widzieli. Dodatkowo internauci, którzy odwiedzili stronę reklamodawcy po natrafieniu na promowany tweet są 3,2-krotnie bardziej chętni do skorzystania z oferty marki od tych odbiorców, którzy weszli na stronę bez inspiracji ze strony reklamy.

W ostatnim okresie Twitter przechodzi wiele ważnych zmian. Na początku października poinformowano, że Jack Dorsey, współzałożyciel serwisu, powrócił na stałe na stanowisko CEO, które opuścił w 2008 roku. Kilka dni później pojawiły się doniesienia o zwolnieniach w Twitterze, które mają objąć 8 proc. pracowników. Mimo tych zawirowań serwis wciąż stara się przyciągnąć do siebie w większym niż dotąd stopniu branżę reklamową. Na początku września br. Twitter poinformował, że jego platforma reklamowa będzie dostępna w dwustu krajach na świecie.

W pierwszym kwartale br. Twitter zanotował 435,9 mln dolarów wpływów (o 74 proc. więcej niż rok wcześniej) i aż 162,4 mln dolarów straty netto (zobacz szczegóły). W Polsce serwis w sierpniu br. odwiedziło 3,23 mln internautów (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).

Dołącz do dyskusji: Twitter z nowym narzędziem analitycznym Conversion Lift dla marek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl