„Twój Styl” i „Glamour” tracą czytelników, „Wysokie Obcasy Extra” na piątym miejscu
W kwietniu 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Cosmopolitan”, a na przeciwnym biegunie znalazł się magazyn „Glamour”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2014 roku wyniosła 217 996 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do kwietnia 2013 roku pismo to zanotowało spadek o 8,30 proc.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Z ósmej na drugą lokatę awansował magazyn „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska) z wynikiem na poziomie 90 254 egz. Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie zwiększyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 34,16 proc. W lipcu ub.r. tytuł ten został odświeżony, a jego cena spadła z 5,99 zł do 3,99 zł (więcej na ten temat).
Trzecia pozycja należała do miesięcznika „Avanti” (Agora), który rok wcześniej był trzeci. Jego wynik sprzedażowy jednak zmniejszył się o 32,85 proc. i wyniósł 85 064 egz.
Na piątym miejscu uplasował się miesięcznik „Wysokie Obcasy Extra” (Agora), który do lutego br. był dwumiesięcznikiem. Sprzedaż ogółem tego tytułu w kwietniu br. wyniosła 75 485 egz.
Natomiast najwięcej - 55,74 proc. do 73 560 egz. - stracił miesięcznik „Glamour” (G+J Polska). W zestawieniu spadł on z miejsca drugiego na szóste. W kwietniu ub.r. tytuł ukazał się wraz z kuponami zniżkowymi, a w tym roku dołączono je do wydania majowego.
Wirtualnemedia.pl |
kwiecień |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Twój Styl |
299 965 |
219 358 |
217 996 |
299 936 |
237 887 |
237 737 |
Cosmopolitan |
160 000 |
90 254 |
90 254 |
140 000 |
67 565 |
67 275 |
Avanti |
171 050 |
85 430 |
85 064 |
215 000 |
126 788 |
126 681 |
Joy |
160 000 |
80 598 |
80 598 |
150 000 |
76 026 |
76 026 |
Wysokie Obcasy Extra |
173 254 |
81 357 |
75 485 |
- |
- |
- |
Glamour |
140 000 |
73 560 |
73 560 |
301 637 |
166 261 |
166 200 |
Pani |
140 000 |
69 017 |
68 859 |
149 974 |
82 621 |
81 601 |
Zwierciadło |
134 000 |
66 718 |
66 718 |
141 000 |
86 324 |
86 324 |
Hot Moda & Shopping |
130 000 |
60 830 |
60 830 |
130 000 |
72 705 |
72 705 |
Elle |
104 580 |
55 562 |
53 462 |
115 000 |
57 871 |
55 821 |
In Style - Edycja Polska |
155 000 |
98 565 |
38 565 |
124 000 |
47 285 |
47 285 |
Harpers Bazaar |
60 000 |
28 120 |
28 120 |
100 000 |
42 891 |
42 891 |
Uroda |
80 300 |
27 901 |
27 901 |
82 500 |
39 548 |
33 548 |
Shape |
38 000 |
22 342 |
22 342 |
38 000 |
23 411 |
23 411 |
W kwietniu 2014 roku w porównaniu do marca 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 6,62 proc.) pochwalić się mógł „Twój Styl”. Z kolei najwięcej stracił tutaj miesięcznik „Shape” (Marquard Media Polska) - było to 56,39 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
|||||
ZKDP |
kwiecień |
marzec |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Twój Styl |
299 965 |
219 358 |
217 996 |
300 820 |
205 883 |
204 456 |
Cosmopolitan |
160 000 |
90 254 |
90 254 |
160 000 |
93 367 |
93 367 |
Avanti |
171 050 |
85 430 |
85 064 |
200 200 |
120 282 |
119 901 |
Joy |
160 000 |
80 598 |
80 598 |
160 000 |
111 237 |
111 237 |
Wysokie Obcasy Extra |
173 254 |
81 357 |
75 485 |
155 420 |
80 006 |
74 730 |
Glamour |
140 000 |
73 560 |
73 560 |
140 870 |
86 824 |
81 124 |
Pani |
140 000 |
69 017 |
68 859 |
139 984 |
78 585 |
78 413 |
Zwierciadło |
134 000 |
66 718 |
66 718 |
134 000 |
76 819 |
76 789 |
Hot Moda & Shopping |
130 000 |
60 830 |
60 830 |
130 000 |
71 623 |
71 573 |
Elle |
104 580 |
55 562 |
53 462 |
115 000 |
68 331 |
66 331 |
In Style - Edycja Polska |
155 000 |
98 565 |
38 565 |
95 000 |
46 341 |
46 341 |
Harpers Bazaar |
60 000 |
28 120 |
28 120 |
65 000 |
31 118 |
31 118 |
Uroda |
80 300 |
27 901 |
27 901 |
80 235 |
32 401 |
32 401 |
Shape |
38 000 |
22 342 |
22 342 |
80 000 |
51 314 |
51 234 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” i „Glamour” tracą czytelników, „Wysokie Obcasy Extra” na piątym miejscu