SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Twoja twarz brzmi znajomo” w nowym paśmie zyskała 720 tys. widzów, Polsat liderem

Nadawaną w jesiennej ramówce w piątkowym prime-time piętnastą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” ogląda średnio 1,62 mln widzów, o 720 tys. osób więcej niż miał początek trzynastej edycji pokazany przed rokiem w soboty po 22.00. Program daje Polsatowi pozycję lidera w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Polsat piętnasty sezon „Twoja twarz brzmi znajomo” w jesiennej ramówce pokazuje w piątki o godz. 20.05, począwszy od 10 września br. W tym paśmie produkcja nadawana jest od wiosny br., w poprzednich ramówkach stacja emitowała wówczas „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” (taneczne show obecnie nadawane jest w poniedziałkowym prime-time).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków programu „Twoja twarz brzmi znajomo 15” (pokazanych do 24 września) wyniosła 1,62 mln widzów, co przełożyło się na 13,21 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 10,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,12 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów do tej pory zgromadził pierwszy odcinek. Przyciągnął przed telewizory uwagę 1,66 mln osób.

Dla porównania, początek trzynastej edycji formatu, nadawany jesienią ub.r. w soboty po godz. 22.00 przyciągał przed telewizory o 720 tys. widzów mniej. Po pierwszych pięciu odcinkach program oglądało średnio 902 tys. osób, co przekładało się na 10,37 proc. udziału w grupie 4+, 9,50 w 16-49 i 9,71 w 16-59.

Polsat w czasie nadawania najnowszej edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo” jest liderem rynku telewizyjnego. Druga pozycja wśród tzw. „wielkiej czwórki” należy do TVP1, emitującej w tym czasie gł. „Pogodę”, „Alarm!”, „Leśniczówkę” i „Ojca Mateusza”, co daje jej 10,71 proc. udziału. Na podium plasuje się jeszcze TVN (filmy; 8,06 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP2 („Barwy szczęścia” i „You can dance - nowa generacja”; 6,55 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie 16-49 Polsat jest drugi.

Za program odpowiada Endemol Shine Group

„Twoja twarz brzmi znajomo” to widowisko produkowane przez Endemol Shine Group, w którym gwiazdy wcielają się w znanych wykonawców muzycznych, naśladując nie tylko ich śpiew, ale też ruch sceniczny.

W 15. edycji programu występują: Tomasz Ciachorowski, Krzysztof Cugowski (syn Krzysztofa Cugowskiego - lidera Budki Suflera), Robert Janowski, Barbara Kurdej-Szatan, Katarzyna Łaska, Paulina Sykut-Jeżyna, Klara Williams i Adam Zdrójkowski.

Jurorami w programie zostali Andrzej Gromala (znany jako Gromee) i Michał Wiśniewski, którzy w tych rolach zastąpili Kacpra Kuszewskiego i Adama Strycharczuka. Bez zmian uczestników oceniać będą Małgorzata Walewska i Katarzyna Skrzynecka. Niezmiennie gospodarzami programu będą Piotr Gąsowski i Maciej Dowbor.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.

Dołącz do dyskusji: „Twoja twarz brzmi znajomo” w nowym paśmie zyskała 720 tys. widzów, Polsat liderem

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krzysiek36
No no 15 edycja a to nadal się trzyma i 720 tys osób wzrosła oglądalność widać zmiana emisji pomogła wiec może trzeba to jeszcze pociągnąć do 20 lub dwie jeszcze serie.Chociaż ja przed emisją 15 edycji byłem zwolennikiem zakończenie już programu który bardzo lubię bo 15 jubileuszowa edycja i było ładne zwiętrze nie tego świętnego programu..
odpowiedź
User
anna
bo 15 jubileuszowa edycja i było ładne zwiętrze nie tego świętnego programu..
Ale o sso się rozchodzi ? :)
odpowiedź
User
mike
Nic w tym dziwnego bo w soboty o 22 większość ludzi imprezuje.
odpowiedź