SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Twoje małe dzieło sztuki” w kampanii Legrand

W internecie trwa kampania reklamowa aparatury elektrycznej Legrand. Akcję przygotował dom mediowy ACR.

Prowadzona obecnie kampania reklamowa aparatury elektrycznej Legrand ma charakter wizerunkowy. Akcja – przebiegająca pod hasłem „Twoje małe dzieło sztuki” – obejmuje portale Interia.pl i WP.pl oraz wybrane sieci reklamowe, w których emitowane są reklamy w formie m.in. billboardów, double- i triple billboardów, skyscraperów, rectangli i mailingów.




Kampania rozpoczęła się w listopadzie i potrwa do końca roku. Zarówno kreacją, jak i planowaniem mediów na potrzeby akcji zajął się dom mediowy ACR.

Dołącz do dyskusji: „Twoje małe dzieło sztuki” w kampanii Legrand

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl