SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tydzień Bezpieczeństwa Ruch Drogowego

3M jednym ze sponsorów Multi Communications patronem PR IV Tygodnia Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego

Firma 3M Poland została jednym ze sponsorów IV Tygodnia Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, który będzie miał miejsce w dniach 5-11 kwietnia 2004, organizowanego przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, pod auspicjami Europejskiej Komisji Gospodarczej ONZ. W ramach akcji we krajach członkowskich ONZ prowadzone będą kampanie na rzecz bezpieczeństwa ruchu drogowego, skierowane na walkę z agresywnym zachowaniem kierowców. Wszystkie działania przebiegać będą pod hasłem "Szacunek to bezpieczeństwo". W ramach działań Tygodnia Bezpieczeństwa 3M sponsoruje Ogólnopolską Akcję "Polskie Drogi - Bezpieczne w Europie".

Celami działań IV Tygodnia Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (BRD) są propagowanie kulturalnej i defensywnej jazdy, kształtowanie wzajemnego szacunku między uczestnikami ruchu oraz przeciwdziałanie agresywnym zachowaniom kierowców.

"3M na całym świecie, również w Polsce, angażuje się w działania na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego. Oprócz intensywnych prac badawczo-rozwojowych, współpracujemy z krajowymi oraz lokalnymi władzami przy współtworzeniu programów związanych z poprawą bezpieczeństwa ruchu, takich jak np. Program Poprawy Bezpieczeństwa na Polskich Drogach "Uwaga na czarne punkty", czy ogólnopolski konkurs wiedzy na temat bezpieczeństwa ruchu dla dzieci szkół podstawowych "Stop Wypadkom". Udział w IV Tygodniu Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w charakterze sponsora to dla nas naturalna kontynuacja tych działań" - powiedział Piotr Freyberg, Dyrektor Generalny 3M w Polsce.

Tymczasem Agencja Multi Communucations objęła patronatem public relations IV Tydzień Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.

W ramach IV Tygodnia Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego agancja Multi Communications odpowiada za koordynację działań media relations, a w tym: przygotowanie materiałów prasowych, relacje z dzienniarzami w trakcie akcji oraz po jej zakończeniu, a także organizację konferencji prasowej inaugurującej IV Tydzień BRD. Do zadań agencji należy również pozyskanie partnerów medialnych - programu TVP1 oraz I Programu Polskiego Radia.

W działaniach promujących IV Tydzień Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego Multi Communications korzysta ze swoich doświadczeń zebranych przy obsłudze merytorycznej i medialnej klientów z branży motoryzacyjnej, a także zrealizowanych projektów prospołecznych i edukacyjnych.

"Od lat działamy w branży motoryzacyjnej. Mamy świadomość niskiego poziomu bezpieczeństwa na polskich drogach. Włączając się do kampanii chcemy wpłynąć na na poprawę bezpieczeństwa użytkowników dróg i na zmianę agresywnych postaw uczestników ruchu drogowego." - mówi Mariusz Pleban, dyrektor zarządzający agencji Multi Communications.

Szczegółowe informacje na temat IV Tygodnia Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego dostępne na stronach: www.krbrd.gov.pl, www.cbr.home.pl/IVtydzien.htm, www.unece.org/trans

Dołącz do dyskusji: Tydzień Bezpieczeństwa Ruch Drogowego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl