Tydzień Kreatywności Fleishman - Hillard
W dniach 13 - 17 listopada agencja PR Fleishman - Hillard (FH) organizuje Tydzień Kreatywności.
Z tej okazji do Warszawy przyjedzie Louisa Jenkins, Consumer Communications Director, z londyńskiego biura FH.
Louisa Jenkins jest członkiem grypy tematycznej zajmującej się innowacyjnością. Jest to jedna z osiemnastu międzynarodowych grup tematycznych działających w ramach FH. Louisa Jenkins poprowadzi treningi z kreatywności i innowacyjnego działania. Treningi zostały przygotowane dla specjalistów zajmujących się PR w firmach oraz zespołu Fleishman - Hillard.
Finałem Tygodnia Kreatywności będzie „Bank Natychmiastowych Pomysłów”. W piątek zespół FH będzie przyjmował telefoniczne zamówienia na kreatywne rozwiązania komunikacyjne. W zabawie udział może wziąć każdy. Wystarczy 17 listopada, w godzinach 11:00 – 15:00 zadzwonić pod numer telefonu (22) 434 24 92 i zgłosić problem. Niebanalna odpowiedź nadejdzie droga mailową w ciągu 30 minut - podano w komunikacie.
Dołącz do dyskusji: Tydzień Kreatywności Fleishman - Hillard