SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tydzień w reklamie tv: mniej na leki i żywność, TVP w dół

W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano prawie 264 mln zł. Sporo więcej niż tydzień wcześniej przeznaczono na reklamy leków i żywności.

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w zeszłym tygodniu na reklamy w telewizji cennikowo przeznaczono 2,8 mln zł więcej niż we wcześniejszym tygodniu (zobacz dokładne dane z tego okresu).

Wydatki na reklamy produktów zdrowotnych i leków spadły w skali tygodnia o ponad milion złotych, a na reklamy żywności - o 4,7 mln zł. Za to na spoty produktów i usług telekomunikacyjnych przeznaczono 6 mln zł więcej.

Tydzień w reklamie telewizyjnej (20 - 26 lutego 2012)
sektor cennikowe wydatki udział proc.
PRODUKTY ZDROWOTNE LEKI 59 908 833,30 zł 22,7
ŻYWNOŚĆ 55 941 262,30 zł 21,19
TELEKOMUNIKACJA 33 692 155,80 zł 12,76
ŚRODKI OSOBISTEJ PIELĘGNACJI CIAŁA 23 715 183,00 zł 8,98
FINANSE 23 142 539,90 zł 8,77
ROZRYWKA KULTURA 15 877 686,40 zł 6,02
MOTORYZACJA TRANSPORT 11 983 716,00 zł 4,54
SPRZEDAŻ 11 921 211,40 zł 4,52
DOMOWE ŚRODKI CZYSTOŚCI 7 054 941,60 zł 2,67
PRODUKTY DLA DZIECI 6 476 037,25 zł 2,45
WYPOSAŻENIE DOMU I BIURA 5 066 371,20 zł 1,92
USŁUGI 3 152 198,10 zł 1,19
MARKETING 2 412 609,60 zł 0,91
PRODUKTY DLA ZWIERZĄT 1 572 611,80 zł 0,6
ODZIEŻ OBUWIE 1 252 479,00 zł 0,47
INNE 519 237,50 zł 0,2
ROLNICTWO OGRODNICTWO 234 320,00 zł 0,09
BUDOWNICTWO 38 346,00 zł 0,01
PRZEMYSŁ 900,00 zł 0
RAZEM 263 962 640,15 zł


Polsat cennikowo zarobił z reklam 0,66 mln zł więcej niż tydzień wcześniej, a TVN - minimalnie mniej. Natomiast wpływy reklamowe TVP 1 spadły w skali tygodnia o ok. miliona złotych, a w przypadku TVP 2 - o około 1,5 mln zł. 

Tydzień w reklamie telewizyjnej (20 - 26 lutego 2012)
stacja cennikowe wpływy udział proc.
Polsat 44 160 885,00 zł 16,73
TVN 38 649 635,00 zł 14,64
TVP1 25 388 540,00 zł 9,62
TVP2 17 849 180,00 zł 6,76
AXN 7 191 465,00 zł 2,72
VIVA Polska 7 115 870,00 zł 2,70
Discovery 6 699 530,00 zł 2,54
Polo TV 5 695 005,00 zł 2,16
Disney Channel 5 185 175,00 zł 1,96
TV4 5 044 857,50 zł 1,91
TVN24 4 910 529,50 zł 1,86
TLC 4 841 100,00 zł 1,83
TV PULS 3 889 275,00 zł 1,47
National Geographic 3 785 575,00 zł 1,43
Comedy Central 3 497 180,00 zł 1,32
TVN7 3 368 270,00 zł 1,28
Discovery Science 3 250 030,00 zł 1,23
Disney XD 3 177 700,00 zł 1,20
MTV Polska 3 170 295,00 zł 1,20
Discovery World 3 156 550,00 zł 1,20


 

Dołącz do dyskusji: Tydzień w reklamie tv: mniej na leki i żywność, TVP w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl