SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tydzień w reklamie tv: Polsat i TVN po 14 mln zł więcej

W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano ponad 385 mln zł. Mocno wzrosły wpływy reklamowe Polsatu i TVN.

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w ubiegłym tygodniu na reklamy w telewizji cennikowo przeznaczono o ok. 50 mln zł więcej niż we wcześniejszym tygodniu (zobacz dokładne dane z tego okresu). To drugi tydzień z rzędu dużych wzrostów wydatków reklamowych, związanych ze startem wiosennych ramówek w kanałach telewizyjnych.

Na reklamy żywności przeznaczono 9 mln zł więcej niż tydzień wcześniej, a na reklamy produktów i usług telekomunikacyjnych - 10 mln zł więcej. Natomiast wydatki na marketing telewizyjny kosmetyków i środków pielęgnacji ciała wzrosły w skali tygodnia o 8 mln zł.

Tydzień w reklamie telewizyjnej (5-11 marca 2012)
sektorcennikowe wydatkiudział proc.
ŻYWNOŚĆ83 529 424,15 zł21,59
PRODUKTY ZDROWOTNE LEKI54 556 989,30 zł14,1
TELEKOMUNIKACJA46 208 131,00 zł11,94
FINANSE41 870 691,80 zł10,82
ŚRODKI OSOBISTEJ PIELĘGNACJI CIAŁA40 934 674,70 zł10,58
ROZRYWKA KULTURA27 010 150,20 zł6,98
MOTORYZACJA TRANSPORT23 827 077,50 zł6,16
SPRZEDAŻ19 537 861,50 zł5,05
DOMOWE ŚRODKI CZYSTOŚCI12 709 832,00 zł3,28
PRODUKTY DLA DZIECI8 983 083,00 zł2,32
WYPOSAŻENIE DOMU I BIURA8 215 985,40 zł2,12
USŁUGI7 049 081,10 zł1,82
ODZIEŻ OBUWIE6 986 499,40 zł1,81
MARKETING2 610 112,10 zł0,67
PRODUKTY DLA ZWIERZĄT1 731 585,30 zł0,45
ROLNICTWO OGRODNICTWO644 912,00 zł0,17
INNE387 779,00 zł0,1
BUDOWNICTWO104 610,00 zł0,03
PRZEMYSŁ10 200,00 zł0
RAZEM386 908 679,45 zł


Z tygodnia na tydzień wpływy reklamowe Polsatu i TVN zwiększyły się po ok. 14 mln zł. Za to TVP 2 zarobiła z reklam tylko 4 mln zł więcej niż tydzień wcześniej, a TVP 1 - nawet minimalnie mniej. 

Tydzień w reklamie telewizyjnej (5-11 marca 2012)
stacjacennikowe wpływyudział proc.
Polsat76 737 470,00 zł19,83
TVN74 198 465,00 zł19,18
TVP132 863 440,00 zł8,49
TVP224 776 965,00 zł6,40
AXN9 748 270,00 zł2,52
TV48 307 980,00 zł2,15
Discovery7 304 480,00 zł1,89
VIVA Polska7 161 665,00 zł1,85
TVN246 893 237,00 zł1,78
Comedy Central5 738 185,00 zł1,48
TLC5 292 065,00 zł1,37
National Geographic5 158 045,00 zł1,33
TV PULS4 922 390,00 zł1,27
TVN74 776 655,00 zł1,23
Polsat24 273 425,50 zł1,10
Polo TV4 212 730,00 zł1,09
Investigation Discovery3 844 860,00 zł0,99
FOXLife3 738 130,00 zł0,97
TVP INFO3 722 425,00 zł0,96
Disney Channel3 589 610,00 zł0,93


 

Dołącz do dyskusji: Tydzień w reklamie tv: Polsat i TVN po 14 mln zł więcej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl