„Tygodnik Ostrołęcki” stracił najwięcej wśród tygodników lokalnych. „Gwarek” najwięcej zyskał
W październiku 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Gwarek”, z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki”.
Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w październiku 2014 roku wyniosła 22 859 egz., po spadku względem analogicznego okresu 2013 roku o 5,52 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 10,01 proc. do poziomu 18 609 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasował się „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 14 140 egz., po spadku o 6,41 proc.
Największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Gwarek” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy „Gwarek Śląski”), który awansował z miejsca 15. na 12. Jego średni wynik zwiększył się o 4,63 proc. i w ostateczności wyniósł 7 056 egz.
Z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki” (Media Regionalne) - było to 16,60 proc. do poziomu 11 693 egz. Tytuł ten w rankingu był piąty.
ZKDP |
październik |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tygodnik Zamojski |
29 500 |
22 859 |
22 859 |
31 599 |
24 195 |
24 195 |
Tygodnik Siedlecki - Magazyn |
25 000 |
18 609 |
18 609 |
28 000 |
20 678 |
20 678 |
Tygodnik Podhalański |
23 420 |
14 262 |
14 140 |
24 135 |
15 221 |
15 108 |
TEMI Galicyjski Tygodnik Informacyjny |
19 000 |
13 085 |
13 085 |
19 600 |
14 992 |
14 992 |
Tygodnik Ostrołęcki |
14 416 |
11 809 |
11 693 |
18 038 |
14 382 |
14 020 |
Tygodnik Ciechanowski |
16 839 |
11 243 |
11 243 |
17 092 |
11 966 |
11 966 |
Życie Podkarpackie |
15 000 |
10 365 |
10 365 |
16 380 |
10 257 |
10 257 |
Przełom - Tygodnik Ziemi Chrzanowskiej |
12 000 |
8 400 |
8 400 |
12 800 |
9 032 |
9 032 |
Nowy Łowiczanin |
9 346 |
8 368 |
8 368 |
9 668 |
8 531 |
8 531 |
Obserwator Lokalny |
10 119 |
8 356 |
8 356 |
10 200 |
8 283 |
8 283 |
Wiadomości Wrzesińskie |
8 900 |
7 588 |
7 588 |
8 900 |
7 878 |
7 878 |
Gwarek |
10 464 |
7 077 |
7 056 |
10 388 |
6 744 |
6 744 |
Czas Chojnic |
7 820 |
6 928 |
6 928 |
7 620 |
6 754 |
6 754 |
Życie Bytomskie |
13 000 |
6 624 |
6 624 |
13 000 |
7 085 |
7 085 |
Gazeta Powiatowa - Wiadomości Oławskie |
8 030 |
6 473 |
6 473 |
8 600 |
7 331 |
7 331 |
Strzelec Opolski |
6 928 |
6 048 |
6 045 |
6 941 |
5 950 |
5 949 |
Tygodnik Tucholski |
6 750 |
5 798 |
5 798 |
6 750 |
5 668 |
5 668 |
Pałuki |
6 374 |
5 490 |
5 490 |
6 445 |
5 611 |
5 611 |
Lokalna Gazeta Kutna i Regionu |
6 880 |
4 660 |
4 660 |
7 000 |
5 277 |
5 277 |
Pałuki i Ziemia Mogileńska |
5 326 |
4 516 |
4 516 |
5 554 |
4 718 |
4 718 |
Tygodnik Płocki |
7 560 |
4 479 |
4 479 |
7 600 |
4 836 |
4 836 |
Kulisy Powiatu - Kluczbork - Olesno |
5 550 |
3 388 |
3 388 |
5 560 |
3 337 |
3 337 |
Kurier Internetowy |
4 300 |
2 942 |
2 942 |
4 300 |
3 323 |
3 323 |
Tygodnik Prudnicki |
3 500 |
2 776 |
2 776 |
3 600 |
2 848 |
2 848 |
Głos Wągrowiecki |
4 050 |
2 769 |
2 769 |
4 510 |
2 844 |
2 834 |
Co Tydzień (Jaworzno) |
4 000 |
2 559 |
2 556 |
4 000 |
2 789 |
2 771 |
Tygodnik Człuchowski |
3 110 |
2 423 |
2 423 |
3 000 |
2 515 |
2 515 |
Wieści z Głowna i Strykowa |
2 518 |
2 283 |
2 283 |
2 538 |
2 299 |
2 299 |
Tygodnik Gazeta Gryfińska |
3 100 |
2 277 |
2 277 |
3 100 |
2 345 |
2 345 |
Gazeta Słupecka |
3 100 |
2 003 |
2 003 |
3 300 |
2 378 |
2 378 |
Co Tydzień (Mysłowice, Imielin, Chełm Śląski) |
2 100 |
1 113 |
1 113 |
2 000 |
1 151 |
1 151 |
W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tygodnik Ostrołęcki” stracił najwięcej wśród tygodników lokalnych. „Gwarek” najwięcej zyskał