SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tyle drzwi do słodkich dni” w kampanii cukierków Wawel

W telewizji i radiu rusza kampania reklamowa cukierków w czekoladzie Wawel. Akcję – prowadzoną pod hasłem „Tyle drzwi do słodkich dni” – przygotowały firmy TippingPoint, PanMedia Western i TBWA\PR.

Startująca właśnie kampania reklamowa cukierków w czekoladzie Wawel pokazuje cztery światy odpowiadające poszczególnym rodzajom tych produktów. Reklamy pod hasłem „Tyle drzwi do słodkich dni” są pełne dynamicznej muzyki i pozytywnej energii. W trakcie trwania kampanii cukierki będą dostępne w większych, 750-gramowych opakowaniach z wygodnymi rączkami ułatwiającymi noszenie.


Akcja od 27 września obejmuje telewizję (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne) oraz radio (RMF FM, stacje lokalne). Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja TippingPoint, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PanMedia Western, a działania public relations prowadzi agencja TBWA\PR.

Dołącz do dyskusji: „Tyle drzwi do słodkich dni” w kampanii cukierków Wawel

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Asik
Nie podoba mi się ta reklama, może tekst fajny, obrazki również, ale zupełnie nie pasuje mi głos pani, która wykonuje tą piosenkę.
20 12
odpowiedź
User
Magda
Kto "śpiewa" piosenkę w tej reklamie? Strasznie się męczę za każdym razem, kiedy słyszę głos tej pani, zupełnie jakby wcześniej przebiegła maraton a potem się wzięła za śpiewanie.. Och, nie postarała się agencja reklamowa, oj nie..
20 12
odpowiedź
User
Nerwowa
Nie znoszę tej reklamy. ZAWSZE przełączam kanał lub ją wyciszam. Beznadziejny i strasznie irytujący głos śpiewającej pani. Dawno nie słyszałam takiego koszmaru w reklamie. Wawel strzelił sobie w kolano. A tak lubiłam te cukierki...
20 12
odpowiedź