SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko Stroer chce reklamować Polskie Radio na swoich nośnikach

Firma Stroer Media jako jedyna złożyła ofertę w przetargu Polskiego Radia na wynajem nośników outdoorowych do kampanii publicznego nadawcy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Prowadzony przez Polskie Radio od początku lutego przetarg dotyczy wynajmu nośników reklamy zewnętrznej na terenie wybranych przez nadawcę miast w całej Polsce. Umowa z wybraną firmą ma zostać zawarta na dwa lata, a w tym okresie Polskie Radio wyda na ten cel 1,17 mln zł.

Ofertę w tym postępowaniu złożyła jedna firma - Stroer Media. Na terenie Warszawy i miast powyżej 200 tys. mieszkańców zaproponowała następujące ceny wynajmu nośników:
- jednego nośnika 6,00m x 3,00 m na okres 14 dni - 891,75 zł, jednego nośnika 6,00 m x 3,00 m na okres 28 dni - 1242,30 zł,
- jednego nośnika 5,04 m x 2,38 m na okres 14dni - 313,65 zł, jednego nośnika 5,04 m x 2,38 m na okres 28 dni - 516,60 zł.

Stroer zaoferował w ramach każdej kampanii 20 proc. oświetlonych nośników.

Polskie Radio nie podaje terminu rozstrzygnięcia przetargu. 

Dołącz do dyskusji: Tylko Stroer chce reklamować Polskie Radio na swoich nośnikach

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość
co Polskie Radio chce reklamować?
marny zasięg DAB+ i fatalny odbiór w centrum miast?
0 0
odpowiedź