Tymbark reklamuje zmysłową Multiwitaminę (wideo)
Pod hasłem "Multizmysłowa" prowadzona jest kampania reklamowa napoju Tymbark Multiwitamina. Kreacje przygotowane dla telewizji i prasy mają kobiecy charakter.
Startująca w telewizji i prasie kampania reklamowa napoju Tymbark Multiwitamina w stylistyce opartej na kobiecości pokazuje, jak czternaście owoców zawartych w tym produkcie ożywia rzeczywistość. Akcja pod hasłem "Multizmysłowa" podkreśla, że ta marka mocno oddziałuje na wyobraźnię, dostarczając niepowtarzalnych wrażeń smakowych.
Kampania w formie 30-sekundowego spotu jest prowadzona od 23
lutego we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych, a od 2 marca
niestandardowe layouty będą zamieszczane w tygodnikach i
miesięcznikach kobiecych.
Kreację materiałów wykorzystywanych w tej akcji przygotowała
agencja Saatchi & Saatchi Communication, film reklamowy
zrealizowała firma Pro Production, a planowaniem i zakupem mediów
zajął się dom mediowy Zenith Media.
Dołącz do dyskusji: Tymbark reklamuje zmysłową Multiwitaminę (wideo)