„Przejdźmy na Ty w różnych stylach” w reklamach piwa Tyskie (wideo)
Rusza kampania reklamująca nowe warianty piwa Tyskie produkowanego przez Kompanię Piwowarską. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Bardzo, OTO Film, Gong, Zenith i Tailor Made PR.
Bohaterami reklam są trzy osoby z różnych grup wiekowych i społecznych pracujące przy warzeniu piwa w Tyskich Browarach Książęcych. Wszystkie pijąc to piwo, przechodzą „na Ty” zgodnie z tegorocznym sloganem marki Tyskie.
W kampanii są promowane trzy nowe warianty tego piwa, inspirowane historycznymi recepturami: Pszenne, Pilzne i Palone.
Tegoroczna letnia kampania Tyskiego obejmuje przede wszystkim promocję pod hasłem „Miliony Tyskich do Przejścia na TY”, w której do wygrania jest 10 mln puszek tego piwa. Akcja potrwa do końca października. W ramach wsparcia reklamowego oprócz standardowych działań m.in. świętowano Dzień Sąsiada oraz przeprowadzono akcję na plaży nadbałtyckiej zachęcającą do rozsuwania parawanów.
Działania reklamowe obejmuję telewizję (stacje z ofert TVP, TVN i Polsatu), internet (m.in. profile Tyskiego na Facebooka, YouTube’a i Instagrama), prasę oraz outdoor. Potrwają przynajmniej do końca br.
Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają agencja Bardzo (kreacja reklam), dom produkcyjny OTO Film (produkcja spotów), agencja Gong (aktywności w internecie), dom mediowy Zenith (planowanie i zakup mediów) oraz agencja Tailor Made PR (działania public relations). Spoty wyreżyserowali Karolina Lewicka i Tomek Kapuściński.
Dołącz do dyskusji: „Przejdźmy na Ty w różnych stylach” w reklamach piwa Tyskie (wideo)