'Uczymy dzieci bezpieczeństwa na drodze'
Agencja Digital One przygotowała kolejną odsłonę serwisu internetowego dla firmy Renault Polska w ramach międzynarodowego programu edukacyjnego 'Bezpieczeństwo dla wszystkich'.
Celem serwisu jest wykształcenie u dzieci i młodzieży odpowiednich nawyków w zakresie zachowania na drodze, a także uwrażliwienie rodziców na niebezpieczeństwa, jakie mogą czyhać na ich dzieci.
W www.renault.pl/bezpieczenstwo-dla-wszystkich przyjazny kosmita Woosh zaznajamia dzieci z przepisami i zasadami bezpieczeństwa za pomocą interaktywnych gier, zabaw, quizów oraz zagadek. Najmłodsi uczestnicy ruchu drogowego dzięki przykładowym scenkom i animacjom mają również okazję nauczenia się poprawnych zachowań m.in. podczas podróży autobusem do szkoły, poruszania się pieszo, rowerem czy na rolkach.
Ponadto dla uczniów szkół podstawowych opracowano konkurs, w którym zachęcani są do przesyłanie pomysłów, w jaki sposób polepszyć sytuację na polskich drogach. Na autorów najciekawszych prac czekają atrakcyjne nagrody m.in. nagroda główna - wyjazd do paryskiego Disneylandu na finał międzynarodowy konkursu.
Serwis zawiera także materiały przeznaczone dla nauczycieli i rodziców, dzięki którym skutecznie będą mogli przekazywać wiedzę z zakresu wychowania komunikacyjnego.
- Przygotowując serwis www.renault.pl/bezpieczenstwo-dla-wszystkich, wykorzystaliśmy długoletnie doświadczenie w realizacji projektów dla najmłodszych odbiorców. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań e-learningowych, umożliwia on skuteczniejsze przekazywanie wiedzy oraz bazując na potencjale Internetu pozwala dotrzeć do znacznie większej liczby uczniów niż tradycyjne metody edukacyjne - mówi Olgierd Cygan, prezes Digital One.
Dołącz do dyskusji: 'Uczymy dzieci bezpieczeństwa na drodze'