Udany tydzień TVP2, TV4 i Puls 2. „M jak miłość” hitem
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 15 do 21 grudnia 2014 roku zmniejszył się o 0,56 pkt. proc. do 12,65 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 0,07 pkt. proc. i wyniósł 11,58 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Jego wynik to 10,52 proc., po spadku o 0,31 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (8,99 proc.; do góry o 0,42 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (3,61 proc.; + 0,04 pkt. proc.), TV4 (3,23 proc.; + 0,19 pkt. proc.), TVN24 (3,16 proc.; + 0,01 pkt. proc.), TV Puls (3,15 proc.; + 0,26 pkt. proc.), Polsat 2 (1,68 proc.; + 0,03 pkt. proc.), Puls 2 (1,66 proc.; + 0,11 pkt. proc.), TVP Seriale (1,42 proc.; + 0,12 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,09 proc.; + 0,01 pkt. proc.), TV6 (również 1,09 proc.; + 0,05 pkt. proc.), Nickelodeon (0,84 proc.; + 0,15 pkt. proc.), Stopklatka TV (0,80 proc.; + 0,01 pkt. proc.) i TVP ABC (0,76 proc.; + 0,01 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ |
08.12 - 14.12.2014 r. |
15.12 - 21.12.2014 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVP1 |
901 098 |
13,21% |
854 054 |
12,65% |
2 |
Polsat |
794 385 |
11,65% |
781 758 |
11,58% |
3 |
TVN |
738 402 |
10,83% |
710 201 |
10,52% |
4 |
TVP2 |
584 301 |
8,57% |
607 115 |
8,99% |
5 |
TVN7 |
243 643 |
3,57% |
243 865 |
3,61% |
6 |
TV4 |
207 134 |
3,04% |
217 878 |
3,23% |
7 |
TVN24 |
214 614 |
3,15% |
213 568 |
3,16% |
8 |
TV PULS |
197 048 |
2,89% |
212 460 |
3,15% |
9 |
TVP INFO |
216 866 |
3,18% |
197 274 |
2,92% |
10 |
Polsat2 |
112 417 |
1,65% |
113 194 |
1,68% |
11 |
Puls 2 |
105 844 |
1,55% |
112 219 |
1,66% |
12 |
TVP Seriale |
88 666 |
1,30% |
95 944 |
1,42% |
13 |
TTV - Twoja Telewizja |
93 619 |
1,37% |
91 543 |
1,36% |
14 |
TVP Regionalna |
73 359 |
1,08% |
73 791 |
1,09% |
15 |
TV6 |
70 629 |
1,04% |
73 287 |
1,09% |
16 |
TVP Rozrywka |
62 149 |
0,91% |
62 627 |
0,93% |
17 |
Polsat News |
73 029 |
1,07% |
60 024 |
0,89% |
18 |
Nickelodeon |
46 955 |
0,69% |
56 706 |
0,84% |
19 |
Stopklatka |
53 618 |
0,79% |
54 059 |
0,80% |
20 |
TVP ABC |
51 243 |
0,75% |
51 320 |
0,76% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,06 pkt. proc. do 13,35 proc. udziału. Druga lokata należała do TVN, którego udział zmniejszył się o 0,65 pkt. proc. do 11,57 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła TVP1 - spadek o 0,44 pkt. proc. do 8,99 proc. udziału. Z kolei na czwartym miejscu ulokowała się Dwójka (do góry o 0,56 pkt. proc. do 7,76 proc.).
Wszyscy 16-49 |
08.12 - 14.12.2014 r. |
15.12 - 21.12.2014 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
354 561 |
13,29% |
357 946 |
13,35% |
2 |
TVN |
326 128 |
12,22% |
310 078 |
11,57% |
3 |
TVP1 |
249 001 |
9,33% |
238 227 |
8,89% |
4 |
TVP2 |
192 173 |
7,20% |
208 000 |
7,76% |
5 |
TV PULS |
90 415 |
3,39% |
103 915 |
3,88% |
6 |
TV4 |
96 614 |
3,62% |
97 239 |
3,63% |
7 |
TVN7 |
93 974 |
3,52% |
96 812 |
3,61% |
8 |
TVN24 |
62 245 |
2,33% |
61 111 |
2,28% |
9 |
Puls 2 |
47 479 |
1,78% |
52 492 |
1,96% |
10 |
TVP Seriale |
39 448 |
1,48% |
44 038 |
1,64% |
11 |
Polsat2 |
48 089 |
1,80% |
42 582 |
1,59% |
12 |
TTV - Twoja Telewizja |
42 588 |
1,60% |
40 337 |
1,50% |
13 |
TV6 |
33 429 |
1,25% |
35 385 |
1,32% |
14 |
Eska TV |
27 788 |
1,04% |
31 156 |
1,16% |
15 |
Polo TV |
26 954 |
1,01% |
30 722 |
1,15% |
16 |
TVP INFO |
30 494 |
1,14% |
28 960 |
1,08% |
17 |
Stopklatka |
23 309 |
0,87% |
23 494 |
0,88% |
18 |
ATM Rozrywka |
20 991 |
0,79% |
23 156 |
0,86% |
19 |
Polsat Film |
17 305 |
0,65% |
23 124 |
0,86% |
20 |
TVP Rozrywka |
22 024 |
0,83% |
22 970 |
0,86% |
76 proc.).
TOP 20 stacji 16-49 (tabela)
Dołącz do dyskusji: Udany tydzień TVP2, TV4 i Puls 2. „M jak miłość” hitem