Ultimo: Bo łatwiej spłacać dług, niż z nim żyć (wideo)
Ruszyła pierwsza kampania reklamowa firmy Ultimo specjalizującej się w zakupie wierzytelności konsumenckich i pomagająca osobom zadłużonym w spłacie zobowiązań. Akcję przygotowały firmy ADHD Warsaw i ZenithOptimedia Group.
Reklama Ultimo pokazuje, że unikanie spłaty zadłużenia może wywołać wiele niepokoju i mocno zmienić codzienne życie. Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z usług tej firmy i ustalenie dogodnych warunków uregulowania zaległych zobowiązań.
- W naszej reklamie przekonujemy klientów - osoby zadłużone, że tzw. „chowanie głowy w piasek” nie jest dobrym rozwiązaniem. Dług sam nie zniknie, a świadomość jego posiadania jest męcząca i uciążliwa. Dlatego trzeba zadziałać, dogadać się i pozbyć się długu, aby odzyskać spokój - przekonuje Anna Gawęska, prezes Ultimo.
Kampania, pod hasłem „Bo łatwiej spłacać dług, niż z nim żyć”, jest prowadzona w telewizji i prasie. Jest to pierwsza akcja reklamowa firmy Ultimo.
Za strategię działań, kreację i produkcję reklam oraz planowanie i zakup mediów odpowiadają butik marketingowy ADHD Warsaw i dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: Ultimo: Bo łatwiej spłacać dług, niż z nim żyć (wideo)
Sprawe przegrali i dalej mnie "molestuja " i bombardują telefonami i sms-ami ciekawe skąd mają az tyle nowych numerów