Upadek reklamy i wzlot PR
Firma On Board PR objęła patronatem polskie wydanie książki "Upadek reklamy i wzlot public relations"
Firma On Board PR objęła patronatem polskie wydanie książki "Upadek reklamy i wzlot public relations" - amerykańskiego bestselleru autorstwa Ala i Lury Ries (znanego m.in. jako autora "Ery pozycjonowania" i "22 niezmiennych praw marketingu").
On Board PR jest wyłącznym patronem książki, która właśnie ukazała się nakładem Polskiego Wydawnictwa Ekonomicznego. Autorzy - Al i Laura Ries - w przekonujący sposób przedstawiają przyszłość komunikacji marketingowej. Prezentowany w książce trend - tytułowy "upadek reklamy i wzlot public relations" wskazuje kierunek rozwoju całej branży marketingowej.
"Nasze zaangażowanie w promocję idei Ala Ries" - mówi Norbert Ofmański, dyr. zarządzający On Board PR - "jest ściśle związane z obszarem naszej specjalizacji. Zajmujemy się budowaniem i zarządzaniem wizerunkiem marek oferując nowoczesne i skuteczne narzędzia z tej dziedziny.".
Dołącz do dyskusji: Upadek reklamy i wzlot PR